Mitä mieltä talosta?
Kommentit (20)
sisältä ihan kaunis. Tosin myös liian valkoinen ja persoonaton. Kauniit maisemat.
mutta hieman liian valkoinen oikeaan elämään...
olen pihaihmisiä. Keittiön kaappeja en huomannut, täytyypi katsoa.
Nyt asutaan isossa vanhassa talossa ja jotenkin tuollainen puhtaus ja siisteys viehätti... Ei minusta pahin mahdollinen siinä suhteessa.
Helsinkiläisen silmin tuo on halpa.
Ap
Valkoinen on kaunista ja yksinkertaista. Joka miellyttää, mutta liika on liikaa. Vähän turhn "steriili".
Ei oikein saanut kodikasta kuvaa, ja kun ajattelee meidän kolmea lasta tuonne..joo, liikaa valkoista.
Vaikka saishan tuonne väriä tekstiileillä
Jos ei muuten niin lisäämällä valkoisen sävyjä. Meillä ei enää ole ihan pieniä lapsia, nuorinkin on jo viiden.
Pohja sopisi meille ja tuo järven läheisyys miellytti.
Ap
ja moderni. Mun mielestä keittiön kaappeja ei ollut liian vähän. Keittiössä kaappien määrä ei ratkaise jos muuten keittiötä ei ole suunniteltu huolella. Suuressa osassa taloissa keittiöissö on aivan liikaa kaappeja kun niitä on roiskittu joka puolella miettimättä ollenkaan keittiön toimivuutta yms.
Hinta on kyllä aivan järkyttävä!!! Mutta te varmaan itse sen tiedätte mihin varat riittää. Valkoisuus ei mua häirinny yhtään, kaunis ja selkeä vaikutelma tuli, Käykää kiinni vaan ;)
Tietysti talo pitää nähdä myös livenä, ennenkuin tarkalleen tietää.
Minua viehättää tuo valkoisuus. Ja saahan sitä tosiaan lisää värejä laitettua niin halutessaan. Se nyt ei ole kallista remontointia. Pohja näytti paperilla ihan hyvältä ja mua miellytti se terassi.
Tiedän paikan, kun tuttuja asuu saman tien varressa, joten tiedän, että paikkana se on viihtyisä ja palveluitakin ihan riittävästi lähellä (kauppa ja koulut). Helsinkiin on tietysti matkaa, mutta se taas on sitten oma valinta.
Hinta hirvittää mua ja ihmetttelen, miten pääkaupunkiseudulla on kenelläkään varaa asua, jos tuo on muka edullinen!
maksaa helposti sellaiset 250 - 300 000 enemmän...
Minkähänlainen koulutilanne tuolla on?
hintaa on 80 000 liikaa ko. alueelle
mutta siis hintapyynnöissä on jo tuon verran eroa.
Terassista minäkin tykkäsin.
Ap
Ja miks ihmeessä kaikki kauhistelee tota valkoista?
Tuskin ne huonekalut kuuluu kauppaan :)
Sitäpaitsi seiniä voi maalata ja tapetoida.
Valkoinen on ajaton, tyylikäs ja valoisa.
Harva näkee asuntojen mahdollisuuksia, pohjaa ja muuta oleellista.
Keittiö näytti laitoskeittiöltä, pinnat tollasta helposti puhdistettavaa (tai ainakin näyttää siltä) valkoista tasaista...
Ei mun tyyliä kyllä.
Tuo olkkarin korkea ikkuna, vaikka olikin toisaalta kiva, tekee myös sellaista "julkisten tilojen" vaikutelmaa. Ei vain vastaa mun mielikuvaa kodikkaasta kodista.
Keittiö näytti laitoskeittiöltä, pinnat tollasta helposti puhdistettavaa (tai ainakin näyttää siltä) valkoista tasaista... Ei mun tyyliä kyllä.
paitsi että vielä lisäisin että sairaalassakin on enemmän väriä... ihan käsittämätön mesta kodiksi vaikka ihan hieno onkin. Kodikkuus on kaukana. En haluaisi tuota kodikseni ensivaikutelman takia, vaikka toki totta sekin mitä joku sanoi että pääseehän liiasta valkoisuudesta helposti eroon.. mutta ei kuitenkaan ihan liian helposti, koska tuollahan ihan kaikki pinnat ja seinät ovat valkoista! Kyllä tuli tunne, että ihana mennä omaan kotiin, vaikka vielä aamulla ajattelin että voi mikä sekamelska tämä kämppä onkaan..
Hintakin olisi sopiva, mutta sijainti...missäköhän on Veikkola?
t. Helsinkiläinen
Siellä oli ennen kuuluisa alkoholistiparantola...
t. ap, joka nyt on helsinkiläinen
tai remontoimisesta mitään.
Valkoisen häivyttäminen maalaamalla tai tapetoinnilla on pelkkä pieru saharassa kaiken muun kustannuksen ohessa. Jos talo on hyvin rakennettu (teknisesti siis oikein tehty, ei kosteusvaurioita missään yms) ja pohja on itselle sopiva, niin pinnat on kyllä aivan yks hailee mitä niissä on. ei tule kovin paljoa maksamaan maalipurkit ja tapetit.
Mutta kun tuollaista taloa lähtee pintaremppaamaan jotta saisi vähän "kodikkuutta", niin on suuren suuri vaara että vikaan menee. Jos tyylinä on moderni ja siitä tykkää, ei lattioille voi laittaa räsymattoja eikä ikkunoihin pitsiverhohja. Ne sopii vanhaan taloon mutta ei tuohon.
myyntiä varten tekemä talo - kaikki valkoista eli miellyttää useampia kun ei ole mitään persoonallista ja helpompi myydä.
Miinuskena se, että keittiössä on tosi vähän kaapistoja ja piha on tekemätön (nurtsin simentä hiukan heitetty ja hiekka-soraa loput).
Ihan ok perustalo, mutta mä halusin meille hiukan suuremman ja moni-ilmeisemmän pohjaratkaisun.