Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laskettuaika 7.6.2010. saankohan vielä nyt jaossa olevan äitiyspakkauksen vai uuden?

Vierailija
27.11.2009 |

kunhan mietiskelen :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen näe Kelan sivuilta että mihin asti sitä "vanhaa" jaetaan? luulisin :)

Vierailija
2/7 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen näe Kelan sivuilta että mihin asti sitä "vanhaa" jaetaan? luulisin :)

"Pakkaus vaihtuu vuosittain, ja uusi pakkaus otetaan käyttöön, kun aiempi pakkaus on jaettu loppuun."

mietin, josko joku kokemuksesta osaisi sanoa, milloin noin suunnilleen loppuu?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime aikoina on tainnu vuosikerta vaihtua juuri noihin aikoihin. Mulla oli laskettu 10.7.2007 ja sillon olin aika ensimmäisten uuden pakkauksen saaneiden joukossa ja viivyttelin hakemuksen jättämistä ihan viime tinkaan.

Vierailija
4/7 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut lokakuussa syntyneellä lapsella ns. jakoon nyt tulleen, eli uusia on saanut odottaa reippaasti kesää pidempään.

Vastahan noi "uudet" tuli jakoon.

Vierailija
5/7 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusi äitiyspakkaus muuttuu huhtikuussa, mut jos tuo on totta että jakavat 2009 vuoden pakkaukset ensin pois niin se on siinä ja siinä saatko uutta

Vierailija
6/7 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen edellisvuoden pakkauksen. Kolme viikkoa myöhemmin synnyttänyt ystäväni sai uuden paketin.

Molemmat pakkaukset oli kyllä tosi hienoja, että ei sen puoleen harmittanut että olisin saanut "huonommannäköisen" haalarin tai makuupussin.. Vaikka eihän niitä saisi vertailla, mutta mielestäni tärkeimmät pakkauksesta oli juurikin tuo haalari ja makuupussi.

Vierailija
7/7 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

myöhään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme