Liikkeitä jo rv 14?
Tuntuu, kuin joku melskaisi tuolla masussa. Voiko olla jo nyt? Toinen raskaus.
Kommentit (10)
Ja toinen raskaus menossa täälläkin. Esikoisesta tunsin ensimmäiset liikkeet muistaakseni rv 18.
Mulla istukka edessä ylhäällä.
Kun oon miettiny oonko ihan luulotautinen. Meillä kanssa kakkonen tulossa ja viikosta 15 on mun mielestä tuntunu liikkeitä... :)
Itsekin tunsin aika aikaisin, mieskin tunsi yhdessä raskaudessa tosi aikaisin kädellä kohdun päältä
Mulla itellä nyt 4. raskaus ja niin eri aikoihin on liikkeet alkanu tuntua. Ekasta jo vkolla 15, tokasta "vasta" 18vko, kolmas taas aikasin jo vko 14 aikoihin ja nyt tää neljäs vkolla 17. Molemmissa myöhäsemmissä istukka ollut edessä ja toisissa takana. Onnea odotukselle=)
Sikäli outoa, kun istukka oli kuvan mukaan edessä. No, jospa siellä on vähän villimpi pakkaus.
Itse tunsin toisessa raskaudessa liikkeet tuohon aikaan ensimmäisen kerran. Kaikki väittivät että se on vain ilmaa, mutta kun olin vauvan liikkeet jo kerran kokenut, ei niistä voinut erehtyä.
Toista odottaessa, selvät liikkeet tuntui viikolla 18.
Odotan neljättäni ja neuvolassa sanoin että tunsin liikkeitä tolla viikolla, tai no 15 koska oli 14+, mutta kuitenkin..
Merkkasi korttiin liikkeet silloin plussalle, mutta kun kerran tuli eräs opiskelija niin sanoi sillai jännästi että "uskon äidin sanaan kun kertoo tunteneensa liikkeitä, joten olen merkannut tuonne jo plussaa.." ;)
Minullakin on istukka edessä, ei ole ollut aikasemmissa raskauksissa.
Tosin, nyt ei liikkeitä tunne paremmin, vaan päinvastoin huonommin! :(
Liikkeet tuntuu pääosin joko "kutittamisena" alapäässä ja joskus harvoin tuntuu vaimeaa liikettä jaloista.
Ja tämä kun taitaa olla viimenen raskaus niin jää vähän harmittamaan, minusta on ihana tuntea lapsen liikkeet tuossa vatsan päällä mutta minkäs teet? :(
5
Itse tunsin esikoisen liikkeet vkolta 16-17 alkaen ja kuopuksen jo ihan selvästi vkolta 14 alkaen. Olikin sitten melkoinen melskaaja ja on edelleen. :)