Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Törkeää, Finnair lopettaa ilmaisen viinin tarjoilun Euroopan lennoilla!

Vierailija
26.11.2009 |

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi taivas mitä tyyppejä! "Oli kiva ottaa lasi viiniä mutta nyt ei sitten enää..." Et tainnut ymmärtää, ettei sitä viinitarjoilua olla kokonaan lopettamassa, nyt vain maksat sen viinin sitä tilatessasi etkä etukäteen lentolipun hinnassa.

Vierailija
2/35 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisko lentoemo kertoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä on urpoja ihmisiä ostaahan sitä ei tietenkään voi, vai mite se nyt onkaan ?

Musta on ollut kiva siemailla punaviiniä lennon aikana. Muutoin mä en juo punaviiniä ollenkaan. Ainoastaan vain lentokoneessa.

Jotenkin tämä urpoksi haukkuminen ei yllätä tällä palstalla... Sä varmaan mielelläsi makselet, ilmaiseksi et ota, ethän?

Vierailija
4/35 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi taivas mitä tyyppejä! "Oli kiva ottaa lasi viiniä mutta nyt ei sitten enää..." Et tainnut ymmärtää, ettei sitä viinitarjoilua olla kokonaan lopettamassa, nyt vain maksat sen viinin sitä tilatessasi etkä etukäteen lentolipun hinnassa.

Tällä palstalla ei varmaa kukaan ole ikinä saanut mitään huomion osoitusta ilmaiseksi kun näemmä kaikesta pitää maksaa ja sitä pidetään vielä hyvänä asiana. Siinähän makselette :p

Vierailija
5/35 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken järjen mukaan pitäisi olla, jos me kaikki olemme aiemmin maksaneet ne vinkkulasilliset lentolipun hinnassa!

Vierailija
6/35 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaiken maailman "maksat myös vessajonossa seisomisesta" -lentoyhtiöt ovat painaneet lipun hinnat alas ja siten, kyllä, lipun hinnat ovat laskeneet myös Finnairilla ja muilla kansallisilla lentoyhtiöillä. Finnair on ollut yksi niitä harvoja lentoyhtiöitä, jotka tarjoavat vielä lämpimän ruuan ja juomaa Euroopan lennoilla. On niiiin suomalaista, että viinin maksullisuus kuohuttaa tunteita. Esim. SAS:lla on vesikin maksanut jo pitkään. T. Joku muu kuin "lentoemäntä"

Vierailija
7/35 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla aika tumpelo matkustaja, jos ei paria tuntia kestä ilman ruokaa ja juomaa koneessa Euroopan lennolla. Eri asia tietysti pitkät lennot. Todellakaan kiinnosta maksaa matkustamisesta yhtään ylimääräistä, mieluummin tuhlaan rahat kohteessa.

Vierailija
8/35 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

# 18 unohti laittaa ongelma-sanan ympärille heittomerkit. Siis: "Ongelman" ydin ;)

Vierailija
9/35 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmänkin kyse matkustamisen laadusta.

Matkustan työkseni, ja Finnair on aina ollut se ensimmäinen vaihtoehto. Katsokaas, kun vielä on ollut jokin ero halpalentoyhtiöihin. Finnair on vielä tarjonnut sen pienen aterian ja ne viinit siihen kaupan päälle. Nyt ollaan siis samalla ala-arvoisella viivalla halpalentoyhtiöiden kanssa. Miksi siis lentää Finnairilla enää? Hinnat ovat kalliimmat, tähän saakka sen sentään on voinut jotenkin perustella hintoja sillä että lennolla sentään saa jonkinlaista (maksutonta) palvelua.

Nyt ei siis enää saa. Mutta lentolippujen hinnat ovat edelleen kalliimmat kuin monilla muilla.

Nyt on siis edessä valinta - Finnair kalliimmilla lipuilla ja maksullisilla palveluilla, vai joku muu lentoyhtiö halvemmilla hinnoilla ja maksullisilla palveluilla.

Ei hyvä.

T. Nainen ja noin 10 reissua per vuosi

Vierailija
10/35 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaiken maailman "maksat myös vessajonossa seisomisesta" -lentoyhtiöt ovat painaneet lipun hinnat alas ja siten, kyllä, lipun hinnat ovat laskeneet myös Finnairilla ja muilla kansallisilla lentoyhtiöillä. Finnair on ollut yksi niitä harvoja lentoyhtiöitä, jotka tarjoavat vielä lämpimän ruuan ja juomaa Euroopan lennoilla. On niiiin suomalaista, että viinin maksullisuus kuohuttaa tunteita. Esim. SAS:lla on vesikin maksanut jo pitkään. T. Joku muu kuin "lentoemäntä"

palvelusta lentonsa aikana ja hyvään palveluun kuuluu se että matkustaja saa lentonsa aikana jotain muutakin kun "maksullista vettä".

Vierailija
11/35 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tumpeluudesta kyse. Osa meistä matkustavista on osannut arvostaa sitä, että on Finnair. Ja että sitten on ne muut halppisversiot. Matkusta sä vaan halppiksilla ilman ruokaa ja juomaa. Kenties joku muu kaipaa matkoiltaan vähän muuta.

Saa olla aika tumpelo matkustaja, jos ei paria tuntia kestä ilman ruokaa ja juomaa koneessa Euroopan lennolla. Eri asia tietysti pitkät lennot. Todellakaan kiinnosta maksaa matkustamisesta yhtään ylimääräistä, mieluummin tuhlaan rahat kohteessa.

Vierailija
12/35 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun keskellä Eurooppaa ja mielelläni olen maksanut siitä että Finnairilla palvelu pelaa ja vieläpä ilmaiseksi. Se ilmainen ateria juomineen ja hyvä palvelu lennolla on minulle ollut *se* ero halpislentoyhtiöiden ja Finnairin välillä, jonka takia olen Finnairin valinnut vaikka liput ovatkin kalliimmat. Jos ja kun palvelun tasosta ruvetaan karsimaan, niin en näe enää yhtään syytä matkustaa Finnairin lennoilla. Taidan tästä lähtien varata lennot halpalentoyhtiöiltä.

T: nainen 2 lasta ja mies jotka lentävät 5 kertaa vuodessa Suomeen

Vierailija
13/35 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo muutos astuu voimaan? Astuiko jo vai astuuko vuoden alusta vai milloin?

Vierailija
14/35 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tumpeluudesta kyse. Osa meistä matkustavista on osannut arvostaa sitä, että on Finnair. Ja että sitten on ne muut halppisversiot. Matkusta sä vaan halppiksilla ilman ruokaa ja juomaa. Kenties joku muu kaipaa matkoiltaan vähän muuta.

No ihan miten vaan. Sanotaanko, että syön mieluummin tasokkaasti Roomassa kuin lentokoneessa 10 km korkeudessa...

Vierailija
15/35 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eh... onko sulle se matkustaminen matkan pääasia.No ihan miten vaan. Sanotaanko, että syön mieluummin tasokkaasti Roomassa kuin lentokoneessa 10 km korkeudessa...

Edellinen henkilö mielestäni kertoi matkustavansa työn puolesta. Itse matkustan kotoa isovanhemmille Suomeen perheen kanssa ja usein. Halpislentoyhtiöt on olleet samalla reitillä jo pitkään, mielelläni maksan tasokkaasta palvelusta.

Vierailija
16/35 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene business luokkaan ens kerralla jos viinia haluat

Vierailija
17/35 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rouvat ostaa vaan pikkupullon viinia itselleen matkan ajaksi ja hyvin sujuu taas. itse olen suosinut finnairia lontoon ja helsingin valilla juuri lampian aterian vuoksi (ba tarjoaa vetisen leivan), mutta ei se viini ole ollut vetona kylla yhtaan.

Vierailija
18/35 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain lentoja ja lisuke on ekstraa niinkuin low-costilla. Taidan vaihtaa lentoyhtiötä samalla reitillä kilpailevaan, tasokkaaseen paikalliseen. Tähän asti olen tsempannut suomalaista...

Vierailija
19/35 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen henkilö mielestäni kertoi matkustavansa työn puolesta. Itse matkustan kotoa isovanhemmille Suomeen perheen kanssa ja usein. Halpislentoyhtiöt on olleet samalla reitillä jo pitkään, mielelläni maksan tasokkaasta palvelusta.

loman takia lentäminen. Ei haitanne maksaa viinilasillista, kun työnantaja maksaa sen lennon.

Vierailija
20/35 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rouvat ostaa vaan pikkupullon viinia itselleen matkan ajaksi ja hyvin sujuu taas. itse olen suosinut finnairia lontoon ja helsingin valilla juuri lampian aterian vuoksi (ba tarjoaa vetisen leivan), mutta ei se viini ole ollut vetona kylla yhtaan.

että viinin takia lentelisi. Se vaan on kuulunut osana Finnairin palveluun ja mä ainakin olen siitä tykännyt. Mutta eihän tälläistä ainakaan tällä palstalla voi myöntää. Täällähän vaan kaikilla pitää olla tasapuolisesti mahdollisimman kurjaa eikä mistään saa nauttia.