Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

menkat synnytyksen jälkeen

Vierailija
26.11.2009 |

Kuinka nopeasti teillä on alkanu kuukautiset synnytyksen jälkeen ja onko imetys vaikuttanut siihen?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällöin imetys "epäsäännöllistyi": olin palannut töihin n. kuukautta aiemmin ja pumppasin aina aamulla työpäivän maitotarpeen. Kotona ollessani imetin normaalisti.

Voi tietenkin olla, että kuukautiset olisivat alkaneet tuolloin muutenkin.

Vierailija
2/7 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekan synnytyksen jälkeen noin kuukauden kuluttua, toisen jälkeen jo kahden viikon kuluttua. Ekalla kerralla märisin äidilleni, että miksi jälkivuoto runsastuu vaan, ja mun äiti sanoi, että hänellä menkat alkoi tosi pian. Kas kummaa, just kuukauden päästä tuli menkat, joten sitähän se vuodon runsastuminenkin kai oli. Tokalla kerralla oli niukempi jälkivuoto ja menkat huomasi selvästi. Täysimetin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

8kk ikäiseksi ja heti kun lopetin imetyksen alko menkat ja aloin oottaa toista.

Toista imetin 10 kk ja menkat alko kun nuorimmainen oli 9kk eli kuukautta aiemmin kun lopetin mutta imetys oli kyllä oikeastaan vain öisin tapahtuvaa.

Joten itselläni tuo imetys vaikuttaa kyllä vahvasti menkkojen alkuun.

Vierailija
4/7 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoi 1 v 9 kk synnytyksen jälkeen. Töihin olin palannut vuotta aiemmin, imetin iltaisin, öisin ja aamuisin, eikä imetysrytmissä ollut tapahtunut kuukausiin merkittäviä muutoksia mielestäni.

Vierailija
5/7 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi vauvan ollessa 5-6 kk. Imetin edelleen päivisin ja öisin. Vauva söi kiinteitä pieniä määriä. Imetysvälit olivat tosin melko pitkiä (3-4 h, öisin jopa 7 h).

Vierailija
6/7 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että mä siis tulin suoraan raskaaksi eli niitä eka kuukautisia ei todellisuudessa tullut ;) Oli toivottu raskaus.

Vierailija
7/7 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

me toivotttaisiin toista lasta nopeasti ensimmäisen perään, mutta jää vaan nähtäväksi miten kierto lähtee liikkeelle. Omalla äidilläni on kuukautiset alkaneet vasta imetyksen loputtua.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi