Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohtuuton matka päiväkotiin?

Vierailija
25.11.2009 |

200 metrin kävelymatka bussipysäkille.

Bussissa 15 min

Toisessa bussissa 5 min.

1,5 km kävelymatka.

Kotimatka:

15min+15min bussissa.

200 metriä kävelyä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan lain silmissä. Kun kunta järjestää paikan, saa se olla ihan missä vaan.

Hommaa auto tai fillari.

Vierailija
2/12 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaa lapset fillaroimaan päiväkotiin. Keväällä ja syksyllä pyöräilemme.

Autoa ei voida taloussyistä hankkia.

AP

Ainakaan lain silmissä. Kun kunta järjestää paikan, saa se olla ihan missä vaan.

Hommaa auto tai fillari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siinä muutakaan voi. Hae siirtoa päiväkotiin jossa parempi sijainti.

Vierailija
4/12 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole kohtuuton, me teemme matkaa päiväkotiin 1,5 h suunta

Vierailija
5/12 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähipäiväkotiin on yli vuoden jono (jonossa ollaan).

Olen vain miettinyt, että onko muillakin päivähoitoon kulkeminen yhtä vaivalloista?

AP

Eihän siinä muutakaan voi. Hae siirtoa päiväkotiin jossa parempi sijainti.

Vierailija
6/12 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tuota pitää vielä lähteä päinvasteseen suuntaan töihin niin sitten tuntuu jo aika hankalata.

Fillarointi voi hyvinkin olla ratkaisu- ainakin meillä 2 lasta kultaa pyörän vetokärryssä piväkotimatkat ympäri vuoden.

Vierailija
7/12 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

1h rattaiden kanssa kävellen päiväkotiin ja sieltä 20min kävellen työpaikalle (kotoa lähdetty klo 06 säällä kuin säällä). Ja iltapäivällä sama homma kotiin päin.

Vierailija
8/12 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset alkoivat palelemaan syksyn pidentyessä peräkärryssä, vaikka olivat toppapuvuissa. Lisäksi oli takapuolen alla talja ja sylissä peitto.

Fillarointi voi hyvinkin olla ratkaisu- ainakin meillä 2 lasta kultaa pyörän vetokärryssä piväkotimatkat ympäri vuoden.

Vierailija
9/12 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viideltä viemään lasta päiväkotiin ja jätän lapsen puoli kuudelta yksin odottamaan pk:n pihaan puoleksi tunniksi ja taas kävelen takaisin bussipysäkille puoli tuntia (2,5 km), bussilla matkaan menee 1½h-3 h riippuen odotusajoista. iltapäivällä olen näillä nurkilla kuudelta jolloin pk jo kiinni ja lähden sinne kävelemään, lapsi odottaa pihassa puoli seitsemään.

näin meillä jos mulla ei olis autoa, tai jos se hajoaa, kohtuutontako? ja edes kilsakorvauksia verotuksessa ei voi hakea kun bussi kuitenkin menee...

Vierailija
10/12 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuomu estää tuulen ,joten eivät ole kyllä vilua valittaneet. Kärryhän on suojaiampi kun esim rattaat.Mutta toisaalta omat lapseni eivät ole kovin viluisia muutenkään ... kumu huurussa ollaan menty pakkasilla :)

Meillä lapset alkoivat palelemaan syksyn pidentyessä peräkärryssä, vaikka olivat toppapuvuissa. Lisäksi oli takapuolen alla talja ja sylissä peitto.

Vierailija
11/12 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee mieli kysyä: Miksi ihmeessä haluatte asua jossain noin jumalan selän takana? Ymmärrän, että päiväkotipaikat ovat kiven alla, mutta eikö missään muualla ole asuntojakaan? Miksi kodin ja työpaikan välinen etäisyys on noin valtava? Kuulostaa aika järkyttävältä.

viideltä viemään lasta päiväkotiin ja jätän lapsen puoli kuudelta yksin odottamaan pk:n pihaan puoleksi tunniksi ja taas kävelen takaisin bussipysäkille puoli tuntia (2,5 km), bussilla matkaan menee 1½h-3 h riippuen odotusajoista. iltapäivällä olen näillä nurkilla kuudelta jolloin pk jo kiinni ja lähden sinne kävelemään, lapsi odottaa pihassa puoli seitsemään. näin meillä jos mulla ei olis autoa, tai jos se hajoaa, kohtuutontako? ja edes kilsakorvauksia verotuksessa ei voi hakea kun bussi kuitenkin menee...

Vierailija
12/12 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee mieli kysyä: Miksi ihmeessä haluatte asua jossain noin jumalan selän takana? Ymmärrän, että päiväkotipaikat ovat kiven alla, mutta eikö missään muualla ole asuntojakaan? Miksi kodin ja työpaikan välinen etäisyys on noin valtava? Kuulostaa aika järkyttävältä.

viideltä viemään lasta päiväkotiin ja jätän lapsen puoli kuudelta yksin odottamaan pk:n pihaan puoleksi tunniksi ja taas kävelen takaisin bussipysäkille puoli tuntia (2,5 km), bussilla matkaan menee 1½h-3 h riippuen odotusajoista. iltapäivällä olen näillä nurkilla kuudelta jolloin pk jo kiinni ja lähden sinne kävelemään, lapsi odottaa pihassa puoli seitsemään. näin meillä jos mulla ei olis autoa, tai jos se hajoaa, kohtuutontako? ja edes kilsakorvauksia verotuksessa ei voi hakea kun bussi kuitenkin menee...

ja työpaikan välinen etäisyys on 20 km ja siis 17 min autolla. sanoinkin että noin olis jos en kulkis autolla tai sitten on noin jos auto hajoaa. asutaan siis ihan kohtuu lähellä työpaikkoja mutta mullakaan ei ole vakkarihommaa niin en ala joka sijaisuuden perässä muuttamaan varsinkaan kun lapsilla täällä ystävät, koulut yms.