Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LIV: ylipainoiset pikkuvauvat

Vierailija
24.11.2009 |

siis briteissä joka viides raskaana oleva on ylipainoinen.. että tarvii kainalosauvat tai rollaattorin että pääsee liikkumaan.

Noi naiset on todella lihavia, syö raskausajan roskaruokaa, synnyttää isoja vauvoja ja silti jatkaa sitä roskaruuan syömistä ja syöttää vauvoillekin sitä moskaa! tossa äskenkin oli 1v lapsi (ylipainoinen) veti ison äitinsä kanssa ranskalaisia kauheen määrän.

Eikö noi tajua mitään!?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain elintaso, ei sivistys:( Surullistahan se on.

Vierailija
2/4 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oon järkyttynyt. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä n.10kk ikäinen pullea vauva söi järkyttävän rasvaisia ranskalaisia. Todella lihava äiti katsoi vierestä ja sanoi tyyliin "Tiedänhän minä että vauvan täytyisi syödä terveellisesti mutta kun hän niin pitää roskaruoasta". Siis voiko enää tollompaa olla? Itse on jo vaarallisen lihava ja tekee sitten vielä lapsestaankin sellaisen. Idioottimaista touhua sanon minä! Mielestäni neuvoloiden täytyisi puuttua tällaisiin asioihin jämäkästi, tosin brittien neuvoloista yms. en tiedä mitään.

Vierailija
4/4 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon mukaisesti odotin juttua ylipainoisista imeväisistä.. Olin jo valmis sanomaan höpönlöpön, äidinmaitoa ainoaksi ravinnokseen saava vauva ei ole ylipainoinen. Mutta eipä juttu koskenutkaan sitten pikkuvauvoja :)

Olen huolissani seurannut tätä "sokerivauvojen" määrän hirvittävää kasvua. Pelkkä äidin ylipaino raskauden aikana ei sitä selitä. Jos äiti korjaisi ruokavalionsa edes raskauden ajaksi kuntoon, ei lapsi syntyisi niin samperin isona.

Ja tokihan äiti opettaa lapselleen nämä kamalat elintapansa. Minusta 1v:n ei ylipäänsä pitäisi vielä syödä ranskalaisia saati "ruuaksi".

Asialle pitäisi tehdä jotakin ja pian, mutta MITEN? Tietoa tulisi tietysti lisätä, mutta auttaako sekään..?

Suomessakin on lasten ja nuorten fyysinen kunto hälyttävän huono, enkä puhu pelkästä painosta. Liikuntaa harrastetaan aivan liian vähän jos ollenkaan. Pitäisi vain pistää viisaat päät yhteen ja keksiä ratkaisu. Vai?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi