Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuiset kiusaa mun ujoa lasta :(

Vierailija
24.11.2009 |

Lasta ujostuttaa ja tahtoisi seurata tilannetta ensin sivulta. Mutta mitä tekee aikuiset "Vooooi kylläpä Kaisaa ujostuttaa" "Heh heh, katsokaapa nyt tuota Kaisaa" "Et kai sinä Kaisa sinne äitin selän taakse piiloon mene, en kait minä nyt noin pelottava ole?" Ja lisäksi ääneen Kaisan kuullen kerrotaan miten ylpeitä ollaan siitä että oma lapsi on rohkea, sosiaalinen ja reipas ja puhutaan siitä miten vaikeaa varmasti lapselle on kun on niin hirveän ujo. Lapsi kuulee tämän kaiken.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta vuosikymmeniä myöhemmin vapauduin siitä taakasta.

Vierailija
2/9 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opetellut muutaman vakilauseen, joilla yritän saada ystävällisesti näille tunneälyttömille aikuisille selväksi, ettei ujous ole vika, eikä sitä tarvitse aina kuuluttaa suureen ääneen. Vihaksi pistää välillä silti. Onneksi me itse sentään osataan suhtautua myös arempiin lapsiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo aikuisen tunneälyttömyydestä.

Itselläni on reipas lapsi, mutta tiedän lapsia, jotka eivät ole yhtä reippaita, ja tarvitsevat aikaa "tullakseen esiin".

Antakaa aikuiset tarvittava aika, älkääkä heti puuttuko lapsen ujouteen kovalla äänellä!!

Vierailija
4/9 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

idiootteja! Älä anna tehdä tuota. Tue lastasi ja säästä hänet tollasilta tunnevammasilta aikuisilta.

Elä vie lasta noihin tilanteisiin ja paikkoihin, olkoo vaikka kun sukulaisia tai tärkeitä ihmisiä sulle.

Vierailija
5/9 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

, ettei ujous ole vika, eikä sitä tarvitse aina kuuluttaa suureen ääneen. Vihaksi pistää välillä silti. Onneksi me itse sentään osataan suhtautua myös arempiin lapsiin.

Vierailija
6/9 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset on monesti tosi älykkäitä!

Vierailija
7/9 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siitä voi oppia pois.

Minusta Suomessa lasten annetaan olla liian ujoja ja sitten maaimalla suomalainen ei pärjää kun suutaan ei saa auki.

Lapsen ujoudesta ei minusta pitäisi tehdä minkäänlaista numeroa!

Vierailija
8/9 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommentteja tullut kuultua :-(

Vierailija
9/9 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opetellut muutaman vakilauseen