Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koulukiusaamisesta

Vierailija
23.11.2009 |

Mieti tilanne: Kaksi kuudesluokkalaista poikaa samalla luokalla. Toisella toinen vanhempi ulkomaalainen ja tämä toinen poika haukkuu toista tämän vuoksi joka ikinen päivä. Samoin homottelee ynm. Minun poikani on tämä, jota haukutaan. Tänään sitten oli mennyt hermo ja oli potkaissut tuota toista poikaa, jolloin tämän housut olivat likaantuneet. Nyt tämän äiti on kiihkoissaan vaatimassa housuista korvausta. Mitä tekisitte? Minä en ainakaan aio maksaa mitään, henkinen kiusaaminen on mielestäni yhtä paha. Mun poika on koko syksyn varoittanut tätä toista poikaa että lopeta kiusaaminen, että kohta menee hermo. Ja tänään sitten meni.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän kiusaajan äitiin ja kertoisin oman versioni tapahtuneesta. Eipä tuo tietenkään uskoisi mutta sitten ehdottaisin, että tavattais poikien kanssa vaikka opettajan tms. läsnäollessa ja juteltais asia halki. En jättäis asiaa sikseen koska kiusaaminen jatkuis kuitenkin enkä todellakaan suostuisi moisiin korvausvaatimuksiin ainakaan ilman keskustelua vastapuolen kanssa.

Vierailija
2/2 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tartun HETI kiusaamiseen, en hyväksy missään muodossa. Otat yhteyttä tuohon äitiin ja kerrot, että mistä kaikki on saanut alkunsa.

Kiusaamiselle stoppi ennenkuin on liian myöhäistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla