Kätlin vai Esa A.? (ev)
Kommentit (32)
en tiedä kuinka viihtyisin hänen seurassaan, luultavasti en viihtyisi. Mutta ansaitsee ehdottomasti voiton hyvällä ja reilulla käytöksellään talossa.
Voittorahatkin pistää kuulemma hyväntekeväisyyteen, joten sinne soisin rahat!
Hän on mielestäni ollut ainoa kilpailijoista, joka on ollut aidosti empaattinen ja epäitsekäs.
Antti on nostanut huimasti pisteitään minun silmissäni. Jutut avaruusolioiden sieppaamisesta jne. ovat hervottoman hauskoja.
Kätlin on ihan kiva. Todennäköinen voittaja.
Aso on kysymysmerkki. Joo, onhan se hienoa että mies itkee mutta on ollut muistaakseni myös aika ilkeä muille, etenkin aluksi.
Ou mai gaat (Kätlin) ja voi tsiisus kreisi (Aso) ovat tylsiä tyyppejä. Itseään täynnä molemmat omalla tavallaan.
Esa A on siellä mun mielestäni ollut nimenomaan se viihdyttävä tapaus. Jos talossa olisi enemmän Esan kaltaisia tyyppejä, niin siellä syntyisi useammin oikeaa keskustelua ja hienoa, oivaltavaa ja sarkastista tilannehuumoria. Nää talon pieruhuumorityypit kun on tilannekomiikan kanssa olleet kyllä aika surkeita.
Esalle plussaa! Äänestetään Kätlin ulos jo finaalin aluksi, niin siitähän vasta yllättyvät :)
Ehdottomasti Esa voittoon. Hieno ihminen, katsoo asioita monelta eri kantilta, aina ystävällinen (silti suora).
Ei missään tapauksessa Esalle voittoa, ei ole ansainnut. JOs katsotaan viihdyttävyyttä, kyllä Kätlin voittaa ja Aso on kakkonen.
Esa on seinäruusu, jos olisi poissa talosta, ei kukaan edes huomaisi. Miksi siis voitto hänelle?
Kätlin on tuonut paljon iloa, samoin Aso.
tapaa käpä on viihdyttänyt? Keikistelemällä peilin edessä? Vaihtamalla lakkaamatta vaatteita? Puhumalla loputtomasti itsestään?
ei ole oikeesti kiva tehdä tuollaisen ylimielisen, omasta mielestään hirvittävän viisaan ihmisen kanssa.
ja ylimielinen eivät kyllä kuulu samaan lauseeseen. Ehdottomasti Esa voittoon!
Ja kyllä. Yhdyn tuohon ylimielinen EsaA -juttuun. Atk-alalla ovat turhankin tuttuja tyyppejä nämä inssit.
Esa on seinäruusu, jos olisi poissa talosta, ei kukaan edes huomaisi. Miksi siis voitto hänelle?
Esahan on kauden mielenkiintoisin henkilö ja oikeastaan vain hänen takiaan seuraan koko ohjelmaa.
Eli siis, kun työpaikallanne on muutama ylimielinen inssi, niin totta kai myös Esa on. Näin ollen:
Kaikki hoitsut ovat murhaajia
kaikki taksikuskit ovat tappajia
kaikki juristit ovat sieppaajia
Tätä voisi jatkaa loputtomiin? Työpaikkanne inssit EIVÄT ole Esa.
mutta minulla on myös ollut koko kauden bb 24/7, joten en ole ihan tuulesta temmannut tätä mielikuvaani esaA:sta. Sori vaan, jos (osa)totuus sattuu.
mullakin 24/7 ja olen kyllä sitä mieltä että Esa on todella kiinnostava ja hauska tyyppi. Ehkä kaikille ei aukea esim hänen kuivakka huumorintajunsa. Esa on empaattinen ja todella kiltti ja ansaitsee voiton.
Esa. Esa on minun silmissäni piilov***uilija. Asettuu toisten yläpuolelle ja pitää voittoaan varmana. Ennemmin vaikka Antti.
Aso on toinen, jonka en toivo voittavan.