Sanokaas mikä mättää?
Ja ihmettelisittekö te tätä tilannetta?
Eli meillä oli vuosien ajan todella hyvä ystäväpariskunta, jonka kanssa vietimme paljon aikaa jo ennen lapsia ja sitten kun saimme lapsia niin tietysti jatkettiin. Olemme myös ristiin lastemme kummeja.
Sitten tämä ystäväpariskunta erosi. Me olemme jatkaneet sitten ystävyyttä heidän kanssaan hieman erilaisena, koska emme voi enää pariskuntina tavata mutta molempia erikseen.
Nyt tällä miehellä on uusi vaimo ja perhe. Olen yhden kerran ohimennen tavannut tämän naisen kaupassa. Hän ei koskaan ole käynyt meillä, tämä mies käy meillä yksin tai sitten lastensa kanssa.
Mieheni on kerran kutsuttu heille johonkin juhliin, minä en saanut kutsua. Olen muistanut heidän vauvaansa vauvalahjalla, mutta siitäkin vain kiitettiin, vauvaa ei kutsuttu katsomaan. En ole itseasiassa edes valokuvaa nähnyt.
Olen käsittänyt, että mieheni on tervetullut lastemme kanssa heille, mutta minä en saa kutsua.
Kysyisittekö te suoraan, että mikä on ongelman ydin koska mitään ei ole kuitenkaan tapahtunut joka tämän selittäisi. Enhän edes tunne tätä uutta vaimoa ollenkaan.
Vai onko tämä ihan normaali käytäntö?
Ja siis tämä ei ole mikään uusi tilanne, mutta olen nyt alkanut taas uudelleen pohtia että missäköhän tässä on se vikakohta.
Kommentit (3)
vaan olemme tutustuneet häneen yhtäaikaa tämän hänen ex-vaimonsa kautta. Eli mieheni ja minä tunsimme tämän naisen ja kun hän alkoi seurustella tämän miehen kanssa niin meistä neljästä tuli läheisiä ystäviä keskenään.
Ja nuo juhlat mihin mieheni kutsuttiin niin sinne kutsuttiin kuitenkin eräs hieman etäisempi kaveripariskunta ja heidät kutsuttiin molemmat. Tulivat meiltä hakemaan miestä niin tämä nainen oli aivan ihmeissään, että miksi minä en lähde ja yllättyi vielä lisää kun kuuli, että en ole saanut edes kutsua.
miehesi ystävä ja sinä olet tutustunut heihin miehesi kautta, niin mielestäni ihan normaalia. NAisella tuskin on mitään sinua vastaan, ei vaan ole saanut aikaiseksi/ehtinyt tutustua, tai kokee että te ette ehkä ole kiinnostuneita tutustumaan heihin perheenä.