Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päiväkotiin vai ei?

Vierailija
22.11.2009 |

Saanen anteeksi että taas tästä samasta aiheesta jauhan...

Meillä 3-vuotias lapsi saanut viikko sitten rokotuksen ja oli viime viikon pois päiväkodista, kun nousi lämpö. Nyt sitten mietitään, että pidetäänkö hänet vielä toinen viikko kotona (saisimme hoidon isovanhempien avulla järjestymään jotenkin) varmuuden vuoksi, että saa kunnon suojan tautia vastaan?

Meneekö liian hysteeriseksi jo itsellä vai onko järkevä toimia niin? Päiväkodissa sanoivat, että kukaan ei ole taudin takia ainakaan ollut vielä pois. Miehen kanssa kuitenkin käydään töissä ja työntekijöiden perheitä on ollut kyseisessä taudissa.

Kiitos, jos joku viitsii mielipiteensä kertoa :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

helpompi ennaltaehkäistä, kuin jäädä töistä pois viikoksi-pariksi hoitamaan sairasta lasta. Jos lapsi näin välttyy vielä taudilta, niin en koe turhana.Ihan sama minulle, kuinka hysteerisenä pidetään.

Vierailija
2/5 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsella olisi varmasti tosi mukavaa viettää viikko isovahempiensa kanssa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieluummin antaisin lapseni viettää aikaa omien isovanhempiensa kanssa kuin veisin päiväkotiin olipa tilanne mikä tahansa!

Vierailija
4/5 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitäpaitsi jos ap saa isovanhemmat vielä avuksi niin sehän on mukavaa myös lapselle.

Vierailija - 22.11.2009 11:37 (# 2)

Itse pidän päiväkoti-ikäisen pois, koska

helpompi ennaltaehkäistä, kuin jäädä töistä pois viikoksi-pariksi hoitamaan sairasta lasta. Jos lapsi näin välttyy vielä taudilta, niin en koe turhana.Ihan sama minulle, kuinka hysteerisenä pidetään.

Vierailija
5/5 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pystyttiin suht helposti järjestämään. Huomenna sitten palaa päiväkotiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi