Lue keskustelun säännöt.
lapselle joululahja
22.11.2009 |
hei äidit olisiko ideoita joululahjaksi kohta 3 vuotta täyttävälle tytölle? mitkä olisi hyviä?
-haluaisin antaa jonkun pelin
-muovailuvahaa
-palapelin
-kirjan
-uuden pulkan(jos tulee lunta)
mitä tuo ikäiset tytöt tykkäävät teillä? jotain kehittävää ja kestävää mieluiten...
miettii täällä äiti ensimmäisen lapsensa kanssa
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
..pala ja muistipeleistä.Kimble myös kiinnostaa.Barbababa kirjat on in.Baby born nukke on ehdoton juttu:) Leikkihella,astiat ja nukenvaunut on kovassa käytössä:)