Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ultrassa arvioitu sukupuoli..

Vierailija
22.11.2009 |

Odotan esikoista ja ultrassa vauvan sanottiin olevan poika :)

Aloin sitten miettimään, että kun kerta pippeli ja kivekset näkyi, niin onko tuo arvaus sitten melko varmasti täysin oikea?

Vai onko jolleen käynytkin niin, että on muka pojan vehkeet näkynyt, mutta onkin ollut tyttö?

Useimmin varmaankin käy niin, että jos veikataan tyttöä, niin voikin olla poika kun ei ne vehkeet oo välttämättä näkynyt..

Mutta entäs toisin päin?

Kiitän vastauksista :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista on sukupuoli sanottu ihan tavallisessa ultrassa rv 21-23 ja kaikissa se on myös paikkansa pitänyt.

Yhden tapauksen tiedän, jossa kaks eri ultraajaa sanoi pojaksi ,mutta syntyikin tyttö. Nuo ultrat tehtiin rv 18 ja rv 20.

Vierailija
2/6 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkäri sanoi, että jos vehkeitä ei näy, niin on varmasti tyttö. Jos vehkeet näkyvät, niin voi olla joko poika tai tyttö. Tyttöjen ulkoiset sukuelimet voivat olla turvonneet, jolloin ne näyttävät pojan sukuelimiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin kyllä siinä ultrassa selvästi havaitsin kiveksen ja pippelin..

Tai tuskin muuten olisin huomannut, mutta kun kätilö näytti että tässä ne on niin sit katoin että jooo, ihan selvä pelihän tää on.. :D

Mutta aloin vaan miettiin, että tuskin silti kannattaa nyt ostaa vaan kaikkea sinistä..

Osaakohan alan lääkäri sanoa sukupuolen varmemmin kuin esim kätilö?

Parin viikon päästä on lääkärin luona uus ultra.. Pitänee kysyä jospa hän heittäisi myös arvionsa ilmoille :)

~aloittaja

Vierailija
4/6 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ultrassa rv 19 näkynyt mitään (mulla on tästä kuviakin) ja silti sieltä tuli poika. Sen sijaan poikaveikkaukset harvemmin menevät pieleen, jos penis on nähty.

lääkäri sanoi, että jos vehkeitä ei näy, niin on varmasti tyttö. Jos vehkeet näkyvät, niin voi olla joko poika tai tyttö. Tyttöjen ulkoiset sukuelimet voivat olla turvonneet, jolloin ne näyttävät pojan sukuelimiltä.

Vierailija
5/6 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.aijaa.com/v.php?i=2451850.jpg

Poika siis siinä on rv 19

T: se edellinen

Vierailija
6/6 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrottiin rakenneultrassa(eli reilu viikko sitten) että tyttö tulee. 100% varmaksi lääkäri ei asiaa sanonut mutta melkein.

en siltikään uskalla alkaa ostelemaan mitään vaaleanpunaisia ihq tyttöjen juttuja. riskillä olen yhden v.punaisen bodyn ostanut. mutten olen ostanut sellaisia mitkä menee oli vauva kumpi tahansa.

Kylläpä sen sitten näkee kumpi sieltä tulee. Meille tärkeämpää se että lapsi on terve tänne maailmaan tullessaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi