Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mies haluaisi lisää lapsia

Vierailija
21.11.2009 |

Meillä on siis 4- ja 8-vuotiaat tytöt ja elämästä on tullut kohtuullisen rauhallista ja helpohkoakin. Nyt mies on sitä mieltä, että lisää lapsia voisi tulla. Mäkin haluaisin, jos se lapsi syntyisi valmiiksi 8-vuotiaana, mutta sitä vauvavaihetta en jaksa. Olen myös molemmat raskaudet oksentanut alusta loppuun, enkä halua kokea sitä enää.

Mua pelottaa se, että asia olisi miehen mielestä niin tärkeä, että se vaikuttaisi hänen elämänsä mielekkyyteen. Minulle tuottaa kovasti vaikeuksia tuottaa hänelle pettymyksiä, silloin kun hän hartaasti jotakin toivoo. Pelkään sitäkin, että suostun hänen toiveisiinsa ja sitten myöhemmin kadun, kun olen puolikuollut. En tiedä, miten saisin hänen haaveensa torpattua niin, etten satuttaisi häntä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin sun ei tarvitse voida huonosti, pääsette vauva-ajanohi pikakelauksella ja joku maailman lastenkodeissa kärsivistä saa kodin

Vierailija
2/4 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nyt jo tuntuu ettet jaksa niin ei kannata raskautua. otakoot miehesi sitten vaikka uuden nuoren vaimon.varsinkin jos ikää alkaa olla 40 niin alat vaan odottelemaan lapsenlapsia :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen parhaillaan kouluttautumassa myös uuteen ammattiin. Opintoja on jäljellä yliopistossa vielä pari vuotta ja odotan innolla sitä, että voin alkaa tätä unelma-ammattiani sitten vähän päästä harjoittaa. Siksikään en halua lapsia lisää.

Mies on vakiinnuttanut paikkansa työelämässä ja käsitän hyvin, että hänen muottiinsa pari lasta voisi vielä sopia.

Vierailija
4/4 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

asioita. Meillä on toisinpäin, minä toivoisin kovasti kolmatta, mies ehdottomasti ei enää koskaan. :(

Enpä osaa mitään neuvoa, mutta mielestäni on selvää, ettei lasta tule, jos toinen osapuoli ei halua. Eri asia sitten, miten lasta haluava ja koko suhde siitä selviävät, sitä en tiedä itsekään...

Mutta ei tuollaiseen asiaan pitäisi mielestäni toisen mieliksi suostua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi