Aiotko katsoa kun se BB-mikäsenniminytoli-pariskunta menee korkeintaan vuodeksi naimisiin?
Kommentit (8)
viime tipassa-- - veikkaisin näin käyvän. Sit ensi viikoni seiskassa eron taustat. Ja seuraavassa sit taas mennään naimisiin.
Kaikki boikotoimaan!!!!!!!!!! BBtä!!!!
katsonut BB:tä ekan kauden jälkeen, mutta nuo kaksi on niin surkuhupaisia hahmoja että varmaan on pakko katsoa "häät". Kumma, että joku pappi suostuu ne vihkimään tuolla.
Siis pilata sen toisen parin häät, mä ainakin alunperin käsitin, että vaan yksi pari piti vihkiä. Näitten on vaan niin pakko joka tilanteessa tunkea julkisuuteen. Mua inhottaa nuo ihmiset.
Siis pilata sen toisen parin häät, mä ainakin alunperin käsitin, että vaan yksi pari piti vihkiä. Näitten on vaan niin pakko joka tilanteessa tunkea julkisuuteen. Mua inhottaa nuo ihmiset.
Mä kans mietin, että tiesikö ne "tavikset" että samalla on myös nämä "wanna-be-julkkis" -häät... Kyllähän sen nyt arvaa, mihin siellä huomio -väkisinkin - suuntautuu. Tuskin ne kuitenkaan niin erillisinä tapahtumina pystyy niitä pitämään.
Mutta pitäähän se katsoa. Kun ei ole omaa elämää! ; )
tiedän sitten mistä ensi viikolla puhutaan. Kai tuo hääparien valinta on kuitenkin ollut tuotannon päätös, että ei voi heitä syyttää että pilaa toisen parin häät. Ja hei haloo, kuka nyt BB talossa naimisiin haluaisi, en minä ainakaan. Olis ne häät muutenkin pilalla ilman mitään julkkispariskuntaa...
Ne on ällöttäviä