Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JEEE nyt sain sen Fatboy-säkkituoli

Vierailija
19.11.2009 |

tuli tänään postissa.Ostin sen koko perheen Joululahjaksi, ja otettiin se heti käyttöön kun oli niin iso paketti ettei sitä voinut piilottaa mihinkään. Se on tosi hyvä ja porukkaa mahtuu siihen enemmänki ku yks kerrallaan.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestikö toimitus kauan?

Vierailija
2/13 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

erillistä sisäpussia erikseen niille styrokseille nimim. kuopus pissi fatboylle...

mutta joo, kosteella ja pesuaineella pesin/pyyhin eikä hajuakaan jäänyt.

lisäksi on täyte mennyt lyttyyn, nyt pitää lähteä kalastelemaan lisäpalluroita sinne sisälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä värinen?

t. Fatboysta uneksiva

Vierailija
4/13 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti vie niin paljon tilaa, ettei meille oikein järkevästi mahdu :(

Vierailija
5/13 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti vie niin paljon tilaa, ettei meille oikein järkevästi mahdu :(

Se makso 239 finnishdesign shopis, ja sen sai ilman postimaksuu kotiin. Oon ite 3kk pistäny sivuun et saan sen. Onhan se paljo tyrox palleroista, mut meillä pieni olohuone ja sinne ei mahdu ku yks sohva ja fatboyn voi siirtää vaik nurkkaan siivoomisen ajaks ku on niin kevyt. Meinasin ottaa kaivo kankaalla mut meillä 2v kaakaon juoja niin ajattelin ettei heti oo hirveen näkönen. Voi sen kyllä kosteella pyyhkiä.

Vierailija
6/13 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä uskaltanut tilata, minunkin pitäisi siihen ensin säästää ja sen on siis toimittava, ei ole varaa eikä tilaa ostaa mitään nurkkiin pölyttymään...

Pystyykö sillä aikuinen ehkä nukkumaankin?

t.2

Vierailija
7/13 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus pari yötä, kun oli niin kauhea yskä, että ei voinut nukkua mun vieressäni parivuoteessa. Mutta oli kuulemma hänelle ihan turhan lämmin. Muuten nukkuessakin ok.

Lapset rakastaa fatboyta!

Vierailija
8/13 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja samasta paikasta tilattiin, vieläpä tänne ulkomaille, posti tosiaan toi ovelle jättilaatikon... Mies ja lapset rakastaa sitä, mulla on vaikeuksia päästä sieltä ylös kun olen kerran alas istunut...

Vierailija
9/13 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkoosin ajattelin ottaa, jouluksi varmaan ostan.

Vierailija
10/13 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi epäekologisia ja mahdottomia hävittää, kun sen aika tulee.

Muovisina tuolit hiostavat aika tavalla. Muuten ovat kyllä ihan mukavia nuo säkkituolit. Itse pidän enemmän Woodnotesin versiosta, vaikkakaan en tiedä, miten päällinen kestää käyttöä ja pesua.

Vierailija
11/13 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi epäekologisia ja mahdottomia hävittää, kun sen aika tulee.

Muovisina tuolit hiostavat aika tavalla. Muuten ovat kyllä ihan mukavia nuo säkkituolit. Itse pidän enemmän Woodnotesin versiosta, vaikkakaan en tiedä, miten päällinen kestää käyttöä ja pesua.

Mutta ei voi ainakaan meidän talouteen ottaa paperinarua tai edes puuvillaa, jos ei sita voi laittaa pesukoneeseen helposti ja usein, kun lapset ovat sen verran pieniä... :-/

Vierailija
12/13 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat helppohoitoisia ja pölyävät vähän, mikä on vaikka allergikoille perusvaade.

Omat mieltymykset ja erilaiset toimintavaatimukset tietysti vaikuttavat siihen, mikä sopii kenellekin.

Meille sopi itse tehty säkkituoli parhaiten, jossa yhdistyvät meille toimivimmat ominaisuudet.

9

Vierailija
13/13 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin riskin, parempi se on ku tavallinen säkkis. Meillä näyttää tulevan tappelu illax kuka siinä löhöö.Parhaillaan 3 muksuista katsoo siinä junioiria. Kyllä siinä varmaan voi nukkuakin.Niin ja kesällä voi viedä ulos, tosin niitä oli ulos eri kankaalla erikseen. Ja lapsille oli pienempi malli,edullisempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi