Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kimi pitää välivuoden: vauva tulossa?

Vierailija
19.11.2009 |

No niin. Nyt sitten spekulaatiot kehiin. Koska hyvässä vedossa oleva ammattilainen pitää välivuoden, av-palstan hengen mukaisesti sille on oltava jokin selkeä syy. Pelkkä tauon pito ihan tauon pitämisen vuoksi ei käy.

Minä siis veikkaan, että kohta on pikku-räikkönen kehissä. Kimi meinaa tehdä oikein ja olla läsnä pikkuisen elämässä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mikään ei kelpaa ja lopputuloksena hän ei kelpaa myöskään talleille. Toisaalta niin monta kymmentä miljoonaa jo netottuna, että riittää koko loppuelämäksi.

Vierailija
2/7 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sellaiselta tallilta jonka itse olisi hyväksynyt. Huonoon talliin ei halunnut lähteä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös kimi kotvanen sitten vähän kommentoinutkin halujaan isäksi?

Vierailija
4/7 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siittiöt itämään ja Jennin maha alkaisi kasvaa. Päästäisiin sitten arvuuttelemaan, milloin syntyy. Oli niin paljon jännitystä ilmassa Tanjankin raskauden aikana, että jäi oikein kaipaus päästä ruotimaan taas synnytysajankohtaa tällä upealla palstalla muiden av-mammojen kaa.

Vierailija
5/7 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös ne syyt siihen välivuoteen, hemmetti.

Vierailija
6/7 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidänkin tuttu sanoi jääneensä paperitehtaalta työttömäksi, mutta kunhan kusettaa - luulen, että niillä on vauva tulossa ja mies aikoo tehdä oikein ja olla läsnä lapsen elämässä (niin siis odotuksessa ja ensi kuukausina..).

Vierailija
7/7 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

soitin oitis ennustajalleni ja kysyin tätä Räikkös-asiaa. Katsoi samantien kristallipalloonsa ja tokaisi - kyyllä, vauvahan siellä näkyy olevan tuloillaan. Uskon häneen, koska ennusti Tanjankin synnytyksen päivälleen oikein.