Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mieheni suuttuu minulle jos joku on parkkipaikalla kolhinut autoani?

Vierailija
19.11.2009 |

autoni ovessa oli naarmu. Joku oli parkkipaikalla läväyttänyt oven auki niin että autooni oli tullut jälki. Olin pysäkoinyt aivan keskelle omaa parkkiruutuani ja naapuriautoon oli normimatka. En ymmärrä, miksi mieheni valittaa minulle ikäänkuin tuo naarmu olisi minun syyni. Hän sanoo että "pitäisi vähän katsoa mihin auton pysäköi". är-syt-tää.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInkä sinä sille voit, jos joku toinen möhlii. Ei ole sinun vikasi. Sano että v*tuttaa kolhiintunut ovi jo ihan tarpeeksi ilman ukon vikinöitäkin.

Vierailija
2/14 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi itse ei ole mihinkään syyllinen mielestään. Mulla myös sellainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään, vaikka itse kolhisin autoa. Sanoo vain, että peltiähän tuo on vain, onneksi ei käynyt mitään. Mielestäni hyvä kanta, ei tarvitse pelätä ajaessa miehen raivoa, niinkuin joidenkin, joita tiedän.

Vierailija
4/14 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hän purkaa kiukkunsa ensimmäiseen vastaantulevaan, sinuun :( Kyllä hän varmaan ymmärtää järjellä, ettei vika ole sinun. Sitäpaitsi, jos auto on sinun eikä hänen, mitä se hänelle niin paljon kuuluukaan...

Vierailija
5/14 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kusipaita etta ne suuttuu tosi helposti ja syytta.

Mun exa suuttui ihan mista vain. Kerran raivostui kun tein kielioppivirheen puhuessani englantia. Mies itse oli englantilainen. Onneksi jatin hanet.

Vierailija
6/14 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne on iküisia vaavoja ja haluaa purkaa kiukkunsa sinuun. Autohan se vaan on,herranjestas! Sano sille että ota muna käteen ja vispaa,josko vähän helpottais ;)

Vierailija
7/14 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukua mun miehelle, ollaan vissiin hommattu samasta eläintarhasta.Meidän autossa on etuosassa alhaalla muoviosassa pyöreä murtuma. Sanoin jo silloin heti, etten todellakaan ole mihinkään sitä ajanut ja että se vaikuttaa aivan siltä kuin joku ois niitannut vetokoukun jossain kaupan parkkiksella. No eipä usko, saamarin pösilö....Mutta kuinkas sitten kävikään; olimme autokaupassa ja tarkoitus oli arvioittaa auton arvo vaihtoa silmällä pitäen. Myyjälle asiasta mainittiin ja hän kurkkasi ruhjetta ja sanoi: "Ai joo, toi on ihan tyypillinen; joku on niitannut vetokoukkunsa tohon, varmaan jossain kaupan parkkiksella." Aivan, sain hyvät naurut! Ja miehen ilme oli näkemisen arvoinen!!! :D

Vierailija
8/14 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli ensimmäisenä mieleen entä jos olisit ajanut kolarin joka olisi ollut jonkun muun vika ja sinua kiidätettäisiin sairaalaan.. menisiköhän miehesi halaamaan autoa!

tyhmää

Vierailija
9/14 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan sama vaikka olisit itse kolhinut autoasi, mitä siitä toinen on sanomaan, kun ei ole ollut paikalla silminnäkijänä.

Vierailija
10/14 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies myös huomasi jonkun naarmun mun autossa, itse en ollut sitä huomioinut ja kyllä se siitä jotain mainitsi, mutta se nyt sentään suuttunut tai mua siitä syyttänyt.

Tosin ymmärrän kyllä että se harmittaa, muakin harmitti heti kun sitten huomasin sen naarmun autossa.

Vierailija
11/14 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vast'ikään täällä kaikki oli kilvan sitä mieltä, että antavat lasten vapaasti paukutella naapuriautojen kylkiä. Kun eivät viitti olla niin turhan tarkkoja pellistä. En tajua, kuinka joku voi olla niin piittaamaton toisen omaisuudesta.

ymmärrän hyvin miehsi reaktion, ottaa päähän ja sinä olet siinä lähinnä. Kehen se harmitus sitten pitäisi purkaa, alaisiin työpaikkalla vai lapsiin?

Vierailija
12/14 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut meistä ovat hieman kyvyttömämpiä kuin toiset painimaan oman mielipahan kanssa. ja purkavat sen sitten lähimpään ihmiseen. Miehelle tämä yleensä on puoliso. yleensä osaavat pahoitella sanomisiaan jälkikäteen, kaikki eivät sitäkään.

ja hän purkaa kiukkunsa ensimmäiseen vastaantulevaan, sinuun :( Kyllä hän varmaan ymmärtää järjellä, ettei vika ole sinun. Sitäpaitsi, jos auto on sinun eikä hänen, mitä se hänelle niin paljon kuuluukaan...

Vierailija
13/14 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka aina syyttää vaikka mistä omia lapsiaan jos heidän omille autoilleen jotain käy. Olenpa joskus joutunut kuuntelemaan vierestä täysin kohtuutonta syyttelyä ja kyllä tuntui pahalle toisen puolesta.

Itse en lainaile miehen autoa eikä hän minun niin ei tule sanomista puolin eikä toisin.

Vierailija
14/14 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

töräytti kerran lumipenkkaan. Ja alkoi huutamaan mulle, ikäänkuin se olisi mun syytäni ollut :-D En edes "ajanut" takapenkiltä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän