Taaperoimetys pitää ihanan hoikkana!
Minulle maistuu vähän liian hyvin herkut ja on ollut aikaisemmin vähän ylipainoa, mutta nyt olen tosi hyvissä mitoissa, koska puolitoistavuotias ottaa maitona monta sataa kaloria joka päivä. Voin syödä huoletta herkkuja ja isoja annoksia, ja mahdun tiukkoihin farkkuihini. Suosittelen!
Kommentit (13)
...mä olenkin aina pitänyt naisia, jotka imettää taaperoitaan hiukan outona ja sä kyllä vahvistat oletukseni.
Onnea vaan valitsemallasi tiellä... anna mä arvaan, sun kaloreiden poistaja vissiin nukkuu myös sun vieressä ja imee tissiä myös öisin?
No, koita nyt kouluikään mennessä opettaa se pärjäämään.
ei kukaan täysipäinen imetä lasta jolla on jo hampaat. eikä siitä mitään hyötyäkään enää ole, tekee vain lapsesta äitiin takertuvan
toivon että tämä oli provo
mutta tämä on lisäbonus. Ja tottakai lapsi saa nukkua äidin vieressä, sillä tavalla siitä tulee rohkea ja iloinen lapsi, kun ei ole tarvinnut pienenä pelätä yksin pimeässä! t.ap
tottakai lapsi saa nukkua äidin vieressä, sillä tavalla siitä tulee rohkea ja iloinen lapsi! t.ap
Juu tottakai tottakai... Ja kai muistat pysyä myös kotona lapsen kanssa ainakin eskari-ikään asti, koska päiväkodit ovat DDR-aikainen keksintö ja niissä vaan säilötään lapsia hirviöhoitajien toimesta ja siellä kaikista tulee häiriintyneitä Ja vain kotona olleista lapsista tulee onnellisia ja sivistyneitä?
.... siksi että se luottaa siihen että äiti tai isä tulee apuun, kun tarvitaan. Ei pelkää pimeää, koska on turvallinen olo, kun tietää, että äiti tai isä tulevat kun kutsuu.
Aiotko mennä lapsen viereen päiväunille päiväkotiin? Entäs kouluun? No, ehkä se sitten teininä tulee ajoissa kotiin, ennen pimeää, ehtiäkseen äidin viereen ennen pimeää.
provo ei kukaan täysipäinen imetä lasta jolla on jo hampaat. eikä siitä mitään hyötyäkään enää ole, tekee vain lapsesta äitiin takertuvan
toivon että tämä oli provo
jo syntyessään?
Antaisit jo lapsen kehittyä ja kasvaa ulos vauva ajasta?
Saat varmaan painosi muutenkin aisoihin, kuin imettämällä pian 2 vuotiasta?
Lapsi on iloinen, avoin, ei yhtään pelokas tai äidin helmassa roikkuja. Miksi teitä häiritsee imetykseni, onko siitä kenties jotain haittaa teille tai jollekkin muulle. Lapselleni tai itselleni siitä ei ainakaan ole ollut mitään haittaa.
En ole koskaan oikein nauttinut imettämisestä, mutta nyt se on ihan o.k kun isompi lapsi syö jo ruokaakin ja juo tavallista maitoa ja hänelle riittää lyhyt imetys aamulla herätessä ja päiväunien jälkeen.
Voisiko joku nyt valaista mua mitä kamalaa tässä on ja kuka meistä kärsii eniten, minä, lapsi vai mieheni kenties, vai mammat täällä av:lla?
Ajattelin nyt vielä mainita, että lapsi nukkuu yöt ihan omassa sängyssään, nukahtaa itsekseen 'isojen lasten yyliin' jne. Ei minusta ole mitenkään erityisen vauva ikäisekseen.
Sääliksi käy lapsia, jotka joutuvat tällaiseen isestiperheeseen.
Kun on kyse imetyksestä niin moni on sitä mieltä että lapsi pitää itsenäistää mahdollisimman aikaisin, viimeistään kuukausi synnäriltä olisi varmaan hyvä joidenkin mielestä. Ja tietenkin omaan huoneeseen pitää nukuttaa alusta lähtien. Mutta kun on kyse lapsen kotihoidosta vs päivähoidosta, niin herran jestas lapsen itsenäistäminen on kirosana eikä lasta saa viedä pois äidin näköpiiristä ennen 3 vuoden ikää, jos sittenkään. Hyvät naurut täältä saa, mutta jos miettii asian masentavaa kääntöpuolta, niin täällä kukoistaa järkyttävä suvaitsemattomuus.
niin räjähtää 30kg lisää painoa.
Näin käy koska olet totuttanut elimistösi liian suuriin aterioihin ja muuhun liikaenergiaan.
Lapsesi pärjää ihan hyvin ilman rintamaitoa, sillähän on jo hampaat! Luonto on tehnyt ne RUOKAA varten!
GET REAL