Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nytpä minäkin tiedän liian helposti eronneen parin.

Vierailija
19.11.2009 |

Voi hyvänen aika! Lapsi on 11 kuukautta ja erotaan, kun mies ei osallistu tarpeeksi. On tietysti tosi vaikea tilanne, mutta ei sitä kovin kauaa sitten jaksettu selvittääkään, kun lapsi on vasta alle vuoden.

Aika kovan hinnan saa lapsi tuosta maksaa.

Ja kyllä, tiedän, ettei tuohon liity alkoholismia, väkivaltaa tai pettämistä. Tämä nainen kyllä erittäin mielellään mainostaisi sellaista!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruikuti rui. Diivaprinsessan elämästä tulikin tylsää, kun joutui kotiin lapsen kanssa.

Vierailija
2/16 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eronnut sen takia et mies ei tehny kotona mitään! oli erittäin oikea ratkaisu! Ei jokaiseen eroon tarvitä lyömistä ja pettämistä, mulle riitti ihan asenne ongelma. En kaivannut 3 lasta

2 pienen lapsen äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kovan hinnan saa lapsi tuosta maksaa.

kuin perheessä, jossa väännetään kättä joka maailman asiasta joka maailman päivä.

Vierailija
4/16 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka haluaisi erota. Mutta kun ei uskalla ja toisaalta, kun ajattelen mitä se lapsille tekee, tai toisaalta mitä tämä meidän riitely lapsille tekee.. Ei ole helppoa ei. Ja miehen kanssa täytyy ihan arkipäiväisistä itsestään selvistä asioistakin riidellä. Lapset on vasta olleet 2 viikkoa kuumeessa ja yskässä. Nyt ehkä kolmas kuumeeton päivä ja lähti viemään heitä vähän kävelylle raikkaaseen ilmaan. Noh, ei kuulunut takaisin ja soitin, siellähän ne oli mäenlaskussa ja arvata saatte, oliko puvut läpimärät. Mies sitten vain ihmettelee, että miksi suutun...

Vierailija
5/16 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi et laittanut kuravaatteita päälle jos oli märkää? ihme valitusta

Vierailija
6/16 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miehes viä ipanat pihalle. Mun ukko ei vieny esikoisen kun kerran ulos kun se 3kk nyt se on 1v 5kk ja nuorinmainen 4kk,erottiin noin 2kk sitten ja ei ole lapsiaan itelle huolinu käymää paitsi täälä kävi kerran kattomas. Oli mun elämäni paras ratkasu. Enää ei tarvi tapella eikä olla missään yhteydessä. Ooon lapsia tarjonnu mutta ei huoli. lastenvalvojalle aika ens kuussa siä aijon puhua et jos ei lapsia huoli niin olkoon en rupee åerään soitteleen.

Vierailija
7/16 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en vain ole. Juuri oli aamulla miehen kanssa puhetta, että kun ulkoilee, kastella ei saa tässä vaiheessa paranemista. Ja olin imuroimassa, kun mies lähti viemään lapsia ulos. "Tietysti hyvänä äitinä minä olisin keskeyttänyt imuroinnin ja käynyt miehelle lapset pukemassa valmiiksi..." Enpä vain talon perältä hokannut, että nyt ne jo meni ulos ja että mies tietenkin vie lapset kävelyn sijaan kastelemaan vaatteet. Hmm...

Vierailija
8/16 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vienhän minäkin eikä miehen tarvitse kuule erikseen kiitellä sitä, että ulkoilutan Meidän Yhteisiä Lapsukaisia. Sama koskee miestäni, eli automaattisesti hän vie lapsia ulos, ilman tyytyväistä hyrinää minulta "kiitollinen olen kun lapsies kanssa olet, kun ei moni muu mies ole..."

Vierailija
9/16 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikilta tuttavilta ja sukulaisilta, jotka päivittelivät eroamme kun lapsi oli vauva, minua syytetään erosta ja ns. hyvän miehen jättämisestä edelleen. En ole jaksanut kertoa heille millaista helvettiä oli elämä miehen kanssa joka sai raivareita mitättömistä asioista (raivarit esim. ruokakassin pakkaamisesta "väärin" kaupankassalla) ja joka haukkui vauvaamme "rääkyjäksi" ja paiskoi viereisessä huoneessa tavaroita kun vauva itki pitkään ja haukkui minua, imettävää äitiä "tyhmäksi lehmäksi" päivittäin. Mies on kaikkien tuttujemme mielestä ihana ja sosiaalinen, käyttäytyy etenkin vanhempia naisia kohtaan herrasmiesmäisesti. Ethän sinä ap välttämättä tiedä mitä tuttavaperheesi kodin seinien sisällä on todellisuudessa tapahtunut.

Vierailija
10/16 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

taivaan tähden teit lapsen tällaisen miehen kanssa??? Äläkä vaan sano että mies alkoi saamaan noita raivareita siinä vaiheessa kun lapsi syntyi...

kaikilta tuttavilta ja sukulaisilta, jotka päivittelivät eroamme kun lapsi oli vauva, minua syytetään erosta ja ns. hyvän miehen jättämisestä edelleen. En ole jaksanut kertoa heille millaista helvettiä oli elämä miehen kanssa joka sai raivareita mitättömistä asioista (raivarit esim. ruokakassin pakkaamisesta "väärin" kaupankassalla) ja joka haukkui vauvaamme "rääkyjäksi" ja paiskoi viereisessä huoneessa tavaroita kun vauva itki pitkään ja haukkui minua, imettävää äitiä "tyhmäksi lehmäksi" päivittäin. Mies on kaikkien tuttujemme mielestä ihana ja sosiaalinen, käyttäytyy etenkin vanhempia naisia kohtaan herrasmiesmäisesti. Ethän sinä ap välttämättä tiedä mitä tuttavaperheesi kodin seinien sisällä on todellisuudessa tapahtunut.

Vierailija
11/16 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin, liian helposti erottu kun nuorin oli vielä alle vuoden.

Ei vaan huudeltu kylille sitä, että yhtenä syynä oli seksin täydellinen puute, sen verran oli vuosien saatossa ollut että lapset saatiin. Samoin talousasioista niin eri linjoilla meistä kumpikin.

Tokihan tuo mies sitten vielä piti suhdetta nuorempaan, mutta se oli enää se viiminen niitti mikä varmisti eron.

Että sanoisin vaan, että ihan ei aina voi ulkopuoliset tietää mitä pinnan takana luuraa.

Vierailija
12/16 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väität tietäväsi, mutta usko pois, kaikkia asioita ei kerrota ulkopuolisille. Kuulostat omahyväisyydessäsi niin pahansuovalta, että tämä pariskunta tuskin sinulle muutenkaan kertoisi ensimmäisenä ongelmistaan.

Vierailija
13/16 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sano että kukaan eroaa liian helposti, vain parisuhteen osapuolet tietävät eron syyt ja niiden painavuuden. Mutta suomessa lapsiperheissä erotaan eniten juuri silloin kun 1. lapsi on alle vuoden, seuraavaksi eniten kun 2. lapsi on alle vuoden. Itselläni on 7kk vanha lapsi ja olen kerennyt jo monesti miettimään etten enää yhtään ihmettele miksi asiat on näin. Omat mielialan vaihtelut, hillittömät raivarit miehelle aivan mitättömistä asioista jne. ja siihen vielä miehen omat riittämättömyyden tunteet kun ei kerkeä olemaan lapsen kanssa riittävästi, kokee ettei osaa hoitaa lasta, ristiriidat kun haluaisi mennä harrastuksiin ja ilta rientoihin kavereiden kanssa mutta miettii samalla kun en minä voi yhtä helposti ja usein mennä. Kun nämä kahden ihmisen tunteet yhdistetään, kyllä siinä meno on välillä sellaista että en ihmettele että erotaan! onneksi meillä on nämäkin asiat keskusteltu ja keskustellaan varmasti vielä monta kertaa ;). Jo ennen lapsen syntymää sanoin miehelle että vaikka mikä tulisi niin ei luovuteta niin kauan kun lapsi on alle vuoteinen, katsotaan sitten sen jälkeen kun tilanne helpottaa että onko eroon aihetta jos siltä on vuoden varrella tuntunut.

Vierailija
14/16 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä "synnytyksen jälkeinen" masennus, uupumus ja vauvan hoitoon liittyvät avuttomuuden tunteet purkautuvat usein juuri 11:n kuvailemalla tavalla.

kaikki nuo lehmäksi haukkumiset ja muut? Jos ei mies huomaa, että omassa päässä ei ole kaikki kunnossa, niin miksi se ei hakeudu hoitoon? Miksi naisen pitäisi kestää haukkumiset? Sitä paitsi, mun korvaan tuo lehmäksi haukkunut ja tavaroita paiskonut ukko kuulostaa pelkästään kusipäiselle, ei masentuneelle.

Vierailija
15/16 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

osannut osallistua ja odottaa kaikessa valmista eli pitää lapsensa äitiä omana äitinään, niin sietääkin laittaa vaihtoon.

Minusta 11 kk on ihan tarpeeksi pitkä aika osoittaa, että onko valmis/kykenevä muuttumaan ja osallistumaan perhe-elämän, eikä jatkaa elämäänsä niinkuin ennen lasta.

Vierailija
16/16 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä "synnytyksen jälkeinen" masennus, uupumus ja vauvan hoitoon liittyvät avuttomuuden tunteet purkautuvat usein juuri 11:n kuvailemalla tavalla.