Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen kotiäiti ja ihan paniikissa

Vierailija
18.11.2009 |

olen ilman turvaverkkoja, siis aika lailla yksin. minulla on 5 lasta ja mieheni kuka ei minun pelkoja ymmärrä. tänään olisi 1,3v nuorimmaiseni rokoitus ja en tiedä mitä tehdä, mielestäni yksi lapsistani oli jo jonkinlaisessa influensassa, mutta muut eivät sairastuneet. oliko se sitten si tai ei, en tiedä. sitä kaikkea pohtiessa olen surrut kauheasti kaikkea, mitä lapsilleni voikaan tapahtua ja luen lehdesta si uutisia ja että tehohoitopaikkoja ei riitä ja että ihmisiä kuolee. vanhin on 17v ja hän on siis varma että pahiten sairastuu. voi en kestää sitä! rupeen tässä jo ymmärtämään äitejä ja isiä jotka itse tappavat lapsensa ja itsensä. en todellakaan tiedä enää miten täsä selviän...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän haki apua ja sai lääkeet. Tuollainen pelkääminen menee jo ahdistuneisuushäiriön puolelle, ja hoitamaton ahdistus aiheuttaa masennusta. Joten lääkäriin mars mars.

Vierailija
2/11 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

netti tv:stä Studio 55 Antti Heikkisen haastattelu. Se rauhoittaa:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä, että et näe tarpeeksi muita ihmisiä vaan käperryt kotiin pelkäämään olemattomia.

Miehesi on oikeassa, en minäkään ymmärrä pelkojasi. Sinullahan on kaikki hyvin: ruokaa, suojaa, hyvä terveydenhuolto jos jotain sattuisikin, ja ainahan elämässä sattuu ja tapahtuu. Suurin ongelma ja teidän perheen uhkatekijä on joka tapauksessa sinä itse, siis kun mietit lapsiesi tappamista.

Vierailija
4/11 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävi lapsilla sika kylässä ja hyvin meni. Hae apua paniikkiisi. Itse olen lukenut mm. Tommy Hellstenin kirjoja ja saanut niistä ajattelemisen aihetta. Luottamus elämään syntyy vain omassa päässä, av:ltä sitä ei ainakaan saa ;)

Vierailija
5/11 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää nyt hyvä ihminen! Ei kukaan oikea ihminen taatusti ymmärräkään tuollaisia pelkoja, toihan on ihan absurdia. Ja olet vielä tarutttanut pelon kapsiisikin, tuohon 17-vuotiaaseeen ainakin.

Nyt vähän realiteetteja kehiin: influenssa on ikävä ja ilkea tauti, jota kannattaa välttää jos mahdollista ja ottaa roko te jos mahdollista. Se ei kuitenkaan ole mikään katastrofi länsimaisessa terveydehuollossa, eikä niitä tehohoitopaikkoja oikeasti ole edes otett käyttöön vielä: tässä vasta vain suunnitellaan, että jospa niitä ei nyt just tässä vaiheessa epidemiaa täytettäisi jolloin MUILLA potilailla - siis sellaisilla leikkauspotilailla esim., joiden hoidon tarvetta voidaan lykätä.

SUlla on liian vähän kontkateja oikeaan maailmaan j aliikaa av-palstaa. Sellainen tuottaa tuollaista todellisuudesta irtautunutta höpöhysteriaa. Hanki hei jotain oikeita ihmiskontakteja, joku harrastus, parempaa lukemista ja mene vaikka töihin...

Vierailija
6/11 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehdet ja telkkari lietsovat paniikkia, se nimittäin myy lehtiä. Jätä vaikka se juttujen lukeminen vähemmälle, ja juttele vaihteeksi jonkun sellaisen kanssa, joka ei ole aiheesta panikoitunut. Sellaisiakin nimittäin on.

Aika huono tuuri on jos tähän kuolette. Ja oikeasti kuitenkin voi kuolla koska vaan johonkin, auton alle jne. Ei kannata murehtia (vaikka en itsekään aina osaa olla murehtimatt).

Vierailija
7/11 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hulluksi tässä tulee asioita pohtiessa...

Vierailija
8/11 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli sika, ei se ollut ollenkaan kamala tauti. Ja vaikka olisi - niin elämä kantaa!

Sinä et voi kannatella lapsiasi, heidän elämänsä ei ole sinun kädessäsi. Ei sikainfluenssan kohdalla, ei liikenteessä, eikä tulevaisuudessa. Joudut etsimään luottamuksen ja turvallisuuden tunteen muualta kuin itsestäsi.

Vierailija
9/11 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota nyt aluksi yhteyttä vaikka neuvolaan jos saisit sieltä apua tuohon.

Vierailija
10/11 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä tehohoitopaikkoja löytyy, jos tarvis on. Mutta älä murehdi moisia asioita, jotka eivät ole sinun hallinnassasi. Nyt hengität syvään ja ensimmäiseksi lakkaat lukemasta näitä sikainfluenssajuttuja sekä täällä palstalla että muualla.

Kun käyt siellä rokotuksessa niin varaa samalla keskusteluaika jollekin ammattilaiselle, jolle voit purkaa ahdistustasi. Ymmärrän, että elämä monen lapsen kanssa on raskasta ilman minkäänlaista tukea. Mutta selviät kyllä.

Vierailija
11/11 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otit sen rokotuksen tai et, niin lähes 100% varmuudella selviätte hyvin vaikka se influenssa teihin iskisikin.

Suurempi todennäköisyys on vammautua tai kuolla liikenteessä... olisitko valmis tappamaan lapsesi siksi, ettei vaan joudu autokolariin?

Järki käteen nyt. Kaikki on hyvin. Ja muuten tuo tehotoitopaikkojen loppuminen on huuhaata: tällä hetkellä olevat paikat on melkein täynnä, mutta niitä lisäpaikkoja EI OLE VIELÄ OTETTU EDES KÄYTTÖÖN.

Vedä henkeä. =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän