Martinan ja Eskon blogista
Kertovat, että välittömästi sairaalasta kotiutumisen jälkeen alkoivat sukulaisten ja ystävien vierailut. Olenko ihan hassu, kun minä olen vastaavassa tilanteessa, synnyttänyt kaksi pv Martinaa ennen, eikä olisi tullut vielä mieleenikään kutsua ystäviä kylään sikainfluenssariskin takia. Ylipäätään vierailurumba vauvan syntymän jälkeen hämmentää, miksi kerätä tupa täyteen ihmisiä vauvaa töllöttämään? Ehtiihän sitä sitten myöhemminkin, tärkeimmät asiat ensin!
Kommentit (8)
AV-mammat, kattokaa peiliin välillä. Huoh!
oo kahden viikon raja sille, koska saa mennä vauvan kanssa ulos?
Nythän on joo niin kauheet pakkasetkin, että huh huh. Järkeä saanee käyttää.
Jos äiti jaksaa ottaa vieraita vastaan, niin mikäs siinä. Ulkona taitaa asteetkin olla plussan puolella, että tässä nyt ei mikään kova talvi vielä taida olla...
Martiinan julkisuuskuva nyt on mitä on, mutta annetaan hänelle rauha kasvaa äidiksi. Hän on varmasti onnellinen lapsestaan ja jos joka palstalla aletaan arvostella hänen tekemisiään, niin se on mielestäni typerää. Ajatelkaa omalle kohdalle, jos joku on teitä arvostellut milläänlailla esikoisen syntymän jälkeen, miltä se on tuntunut? Varsinkin, jos arvostelu on täysin turhaa.
Kertovat, että välittömästi sairaalasta kotiutumisen jälkeen alkoivat sukulaisten ja ystävien vierailut. Olenko ihan hassu, kun minä olen vastaavassa tilanteessa, synnyttänyt kaksi pv Martinaa ennen, eikä olisi tullut vielä mieleenikään kutsua ystäviä kylään sikainfluenssariskin takia. Ylipäätään vierailurumba vauvan syntymän jälkeen hämmentää, miksi kerätä tupa täyteen ihmisiä vauvaa töllöttämään? Ehtiihän sitä sitten myöhemminkin, tärkeimmät asiat ensin!
se, että ne taudit kulkeutuvat myös kaupasta tms. kotiin. Tuskin kukaan menee vauvaperheeseen kylään jos on sairaana? 6
se, että ne taudit kulkeutuvat myös kaupasta tms. kotiin. Tuskin kukaan menee vauvaperheeseen kylään jos on sairaana? 6
Kyllä niitä "idiootteja" löytyy jotka käy vauvaa katsomassa vaikka olisi kipeenä.
Mä sain esikoisen vuonna -93. Vauva oli viikon ikäinen kun silloinen naapurini halusi tulla katsomaan vauvaa. No, naapurin äiti itse oli kyllä terve, mutta oli ottanut vuoden ikäisen poikansa mukaan joka oli kovassa räkätaudissa. Vaikka oli nuori ja kokematon äiti, niin tajusin että se oli kaikkea muuta kuin fiksua tuoda sairas lapsi vauvan luokse.
martina on täysin epäonnistunut äitinä. On jo vieraita kestinnyt ja käyttänyt vauvaansa ulkonakin.
Oikeesti ihmiset! martina ja esko ovat varmasti ihan hyvät vanhemmat lapselleen. Antakaa niiden olla rauhassa.
oo kahden viikon raja sille, koska saa mennä vauvan kanssa ulos?