Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rv 7 ja pohjaton väsymys.

Vierailija
17.11.2009 |

Onko ihan normaalia jo tässä vaiheessa vai voisiko johtua hormoneitten aiheuttamasta masennuksesta/ alakulosta tai jostain sellaisesta.

Kun tuntuu tiskikoneen tyhjennyskin jotenkin ylivoimaiselta..

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukauden kuluttua menee ohi.. ;)

Vierailija
2/11 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina kuullut siitä väsymyksestä raskauden yhteydessä, mutta en olisi ikinä uskonut sen olevan tällaista, huh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli alussa ihan mieletöm väsymys, olisin nukkunut vaikka kellon ympäri ja lisäksi päiväunia.

Sitten toisella kolmanneksella helpotti...

Vierailija
4/11 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea odotukseen! =) T. 3:n lapsen äiti

Vierailija
5/11 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime viikko oli ehdottomasti pahin. nukuin oikeasti monta kokonaista päivää, heräsin välillä, kun joku soitti ja nukahdin taas :D useampana päivänä olin nukkunut joku 5 tuntia, kun mies oli töissä, ja nukahdin sohvalle joskus klo 20, kun katsottiin telkkaria.

nyt tuntuu vähän helpommalta kuin viime viikko, mutta väsyttää kyllä edelleenkin. nyt mennään rv 10+6.

Vierailija
6/11 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rv6 ja todella isoja vaikeuksia jaksaa olla töissä. Siellä kun ei päikkäreitä nukuta. Väsymyksen lisäksi myös kuvottaa koko ajan. Miten te muut ootte selvinneet duuneistanne alkuraskaudessa?

Vierailija
7/11 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

teen osa-aikaista työtä. Kyllä nostan hattua niille naisille, jotka tekevät 8 tuntista työpäivää 5 päivänä viikossa tässä väsymyksessä.

Kun ei pysty keskittymään eikä saa mitään aikaiseksi.

Nukun nyt siis kuukauden verran ja herään sopivasti joulupöydän äärelle herkuttelemaan. :P

Vierailija
8/11 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miettinyt, että onkohan noloa hakea saikkua päikkäritarvetta varten. Mulla päivät venyy jatkuvasti 9-10-tuntisiksi. Tietenkään en vielä ole kertonut raskaudesta töissä.

Jotenkin ei vaan haluisi tehdä "turhaa" numeroa, kun en ole oikeasti sairas. Alan vaan olla jo nyt ihan loppu. Toivottavasti tätä ei jatku koko raskautta :(

-7-

Vierailija
9/11 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä tajunnutkaan, että voi olla niin väsynyt. Välillä tuntui että nukahtaa pystyyn, ettei vain enää kykene olemaan valveilla, pahimillaan sellainen olo että hyvä että sydän jaksaa enää lyödä.

Alkoi tosiaan onneksi hiljalleen helpottaa joskus rv 12 - 13.

Vierailija
10/11 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sitä erityisesti hakenut, mutta kun muissa asioissa menin lääkäriin ja aloin itkeä sitten kun lääkäri kysyi että miten jaksan niin saikkuahan siitä tuli vaikka yritin vakuutella että kyllä minä jaksan. Vajaan viikon sitten vain lepäsin. Ja oikeasti tuntui ettei se auttanut siihen väsymykseen, olin silloinkin vain jatkuen ihan poikki. Lähikaupassa käynti oli päivän suurin ponnistus, ja tuntui että sielläkin nukahdan pystyyn, en kykene ostamaan mitään järkevää jne.

Vierailija
11/11 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siltä tuntuu. Älä mieti muita tai sitä, millaisen "numeron" teet asiasta.

Varaa aika naislääkärille. Mies ei välttämättä tajuaisi. :)