Oulun seudun kesävauvat.
Onkos täällä muita kesän odottajia (kesä-elokuu) Oulun seudulta. Meillä laskettuaika heinäkuussa...
Kommentit (15)
Kiva että löytyi edes yksi. Voihan tässä vielä joulun päälle löytyä muitakin :)
Meille on jo maaliskuussa syntymässä vauva ja kolmas tulossa :) Meil aikasemmat lapset -02 ja -04.
Kiva ku löytyy muitakin oululaisia odottajia..
... kesä-heinäkuussa, tarkkaa laskettua aikaa ei vielä ole sillä viime synnytyksestä ei tullut oikeita kuukautisia ja söin pillereitä kaksi kuukautta ja lopetin ni muutama vko siitä niin plussasin... Eka neuvola huomenna ja pääsen varmaan joku päivä ultraan, et katsotaan mitä vkoja vastaa sikiön koko... Asutaan kiimingin suunnalla =)
Minä otin sen noin pari vkoa sitten...
sikäpiikki tuli siis otettua, mutta enne kuin tiesin ees olevani raskaana, kun sain sen muista syistä... Me odotellaan täällä Tyrnävällä ensimmäistä... :D
Juhannusvauva tulossa, nyt viikoja koossa 10. Ekaa odotan, ja itsellä ikää 25. Olis tosi kiva tavata muita samoilla viikoilla olevia tältä alueelta! Vertaistuki on tosi arvokas ja ei ne kaveritkaan jaksa kuunnella, kun eivät osaa samaistua. :o
Oottehan ekaa odottavat huomannu tuon meidän Oulun ekaa odottavien ketjun? Siinä oli jossain vaiheessa otsikossa seutukin, mutta se tipahti pois, mutta ei me kaikki ihan Oulusta olla. Sinne vaan, ennenku ketju kuivuu kokoon! Moni on synnyttänyt nyt, niin siellä on vähän hiljaista. :)
-marsupialia 39+6
sattumoisin samaa ikäluokkaa (24-29 v) vielä? :) Kiva olis vaikka kahvitellakin!
Me taidetaan olla samaa luokkaa Kristianin kanssa. Mä 23v. ja mies 26v. Eka tulossa siis näillä näkymin heinäkuussa :)
meillä toinen yhteinen odotus =) Ensimmäinen yhteinen lapsi, poika on nyt pian 6kk. :) Minulla ennestään edellisestä liitosta kolme isompaa lasta...
Kyllähän tännekkin löytyy porukkaa :) Kävin liittymässä myös tuohon toiseen listaan, siellä onkin enemmän vilskettä kuin täällä...
Ensimmäista vauvaa odotellaan. Kempeleessä asutaan ja oon 27v.
toisessa ketjussa tuntuu olevan paljon juttua.. =) sinne siis! tai voihan sitä aina monessaki paikassa jutskata =D karkkiin mä siellä jo "törmäsinki" =)
musta joku miittinki homma olis tosi kiva suurinpiirtein samanikästen kans =) luulen et meillä kaikilla pyörii niin paljo ajatukset nuitten massujemme ympärillä että juttua varmasti riittää =)
jiiksu 16+3
Vertais porukkaa löytyy;
http://health.groups.yahoo.com/group/oulumasut_co/
monenlaista toimintaa ja vertaistukea eri odotus ja vauva ja taapero ikäisten äideille.
-Eräsjäsen-
täällä olisi myös ja Oulun seudulla asutaan :) Toinen lapsi olisi meille tulossa,ensimmäinen on tyttö -08.