Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää Huutiksen "mykkähuutajat". ov

Vierailija
16.11.2009 |

Kehoitan AINA huutajia ilmoittamaan maksusta, tilitietojen ym. tiedon lopussa on vakioviestissäni maininta: ilmoitathan, kun olet maksanut, mistä pankista ja kummalle tililleni, niin saan tuotteen nopeammin postiin.

Mulla on siis kahdessa pankissa tili ja toista tiliä en tarkista kuin silloin, kun joku ilmoittaa maksaneensa sille tilille (eli yleensä, silloin, jos huutajallakin on Sampossa tili, muuten kaikki maksavat Nordean tililleni).

Noh, yksi kohde sulkeutui 3 viikkoa sitten. Laitoin huutajalle 3 muistutusviestiä, kun mitään ei kuulunut eikä myöskään maksua, vaikka kävin katsomassa Sampon tilin ties kuinka monta kertaa "turhaan".

Noh, kävin äsken taas katsomassa tilini, kun yksi ostaja ilmoitti maksaneensa sille perjantaina. Ja kappas, tuon mykkähuutajan maksu oli tullut perjantaina tililleni. Just, just.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten nyt naurultani pysty vastaamaan kysymykseen :D

Vierailija
2/3 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hauskinta tässä on muuten se, että laitoin tuon kohteen uudestaan myyntiin (ja ilmoitin siitä huutajallekkin) viikko sitten ja tänään siis sain rahat siitä. Kummallekkos mun nyt pitää myydä tuo? Tuolle mykälle vaiko tuolle uudelle huutajalle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hauskinta tässä on muuten se, että laitoin tuon kohteen uudestaan myyntiin (ja ilmoitin siitä huutajallekkin) viikko sitten ja tänään siis sain rahat siitä. Kummallekkos mun nyt pitää myydä tuo? Tuolle mykälle vaiko tuolle uudelle huutajalle?

koska vanha ei ole ajoissa ottanut yhteyttä, ja olet ilmoittanut että menee uudelleen myyntiin

Palauta rahat kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi