Olenko outo, koska miehen resupekkuus ärsyttää.
Mies ei muutenkaan ole mikään komea, mutta ihan hyvä kroppa on kyllä. Usein kulkee tosi resupekkana ja säästää reikäisiä vaatteita. Kun käy urheilemassa niin käyttää rumia vaatteita. Esimerkiksi tänään jotkut tosi kulahtaneet tuulipuvun housut, ihan ok verkkatakki, rikkinäiset luistimet, liian isot rumat lapaset, 15 vuotta vanha kulahtanut pipo.
Oonko ihan outo kun tällaiset asiat häiritsevät?
Kommentit (12)
Mun miehen olemus on kyllä aika rähjäinen, se on hyväkroppainen raamikas mies, mutta partaansa se ei jaksa ajaa, on täynnä tatuointeja ja vaatteet on mitä sattuu, tänään se lähti mun vanhempien luo syömään reikäisissä farkuissa, reinoissa, karmeassa vanhassa hupparissa ja maalitahraisessa lippiksessä, äiti järkyttyi silminnähden:D Ostan välillä uusia vaatteita mutta kaapin pohjalle ne jää.
varmasti se hyvä kroppakin on tyypillinen tynnyrivatsa tyyliin bb-Sami.. hohhoijaa.
Onneksi nykyään miehetkin laittautuvat eikä meikkauskaan ole heille tuntematon käsite.
jos miehesi huomenna ajaisi kolarin ja kuolisi, sulle tulisi ihan älyttömän ikävä niitä kulahtaneita verkkareita ja resuisia vaatteita.
mikään resupekka vaan pukeutuu tyylikkäästi, mutta asiaan kuuluvasti. Eli ei ylipukeudu ja on tyylikäs myös urheiluvaatteissa. Rennon tyylikäs.
mutta huomasin kyllä muun potentiaalin;) Nykyään huolehdin isolta osalta miehen vaatettamisesta ja hän on myös itse opinut hankkimaan kivoja vaatteita. Enää ei tarvitse hävetä.
ettei muut naiset kiinnostu heistä kun näyttävät niin älyttömän jälkeenjääneiltä vaatteissaan.
Vaatteet tekee paljon. Mites teidän riepujonaat käykö parturissa kuinka usein vai ollenkaan?
ihanin mies. Nih.
sitäpaitsi se on mun, ei sen tarvikkaan ketään muuta viehättää, tosin eilen baarissa olisi ollut vientiä.
joka käytti kaikki vaatteensa niin puhki että kalsareissakin oli "kusen poraamia reikiä". Kauhukokemus! On sekin jäbä sit kelvannu aviomieheksi jollekin teistä...
En voi oikeasti ymmärtää miten jotain ihmistä ei oikeasti tunnu kiinnostavan onko edes ehjä vaate päällä..
Aina välillä jaksan paasata asiasta mutta ei tunnu menevän jakeluun.Ei kiinnosta.
ihanin mies. Nih.
sitäpaitsi se on mun, ei sen tarvikkaan ketään muuta viehättää, tosin eilen baarissa olisi ollut vientiä.
Muohahahaah voin kuvitella kun Baari Ritu ja Baari Minerva kuluneissa meikeissä ja hiuslakoissa kuolaa miestäsi.
Mua ei tuollainen häiritse yhtään. Sen sijaan mua häiritsee ja hävettää, kun mies saa välillä "kohtauksia" ja laittaa vaikka puvun päälleen, ihan vaan töihin.