Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies peruu puheitaan lapsen kanssa kotiin jäämisestä

Vierailija
15.11.2009 |

Meille on toinen lapsi tulossa. Esikoinen on eskarissa. Minulla ei vakityötä (nyt olen projektissa), joten työllistyminen stressaa. Mies lupasi, että tulevan lapsen ollessa vähintään 10 kk, hän on valmis jäämään kotiin, jos minä vain saan töitä. Puhuimme yhdessä, että koko perheen kannalta olisi tärkeää, että minullekin ura urkenisi. Ja ei tosiaankaan olisi kiva viedä ihan pikkuista hoitoonkaan. Miehellä on vakityö. Nyt miehen töissä on alkamassa joku uusi hanke, josta ei muka voi kesken kaiken olla pois (miten niin, voisihan siinä olla töissä vaikka joku äitiyslomalle jäävä nainenkin?!?) eli mies on perumassa puheitaan. ARG!!!!

t: rv 22

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi jänistämään? Vai onko niin että tässäkin on tilanne että aina tulee asioita jotka ovat omaa lasta tärkeämpiä

Vierailija
2/4 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä ollutta ja mennyttä työprojektia, vai aikaa jonka vietti oman lapsensa kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapsenhoito on aina viimekädessä äidin vastuulla ja miehesikin sen tietää. Laittakaa lapsi päivähoitoon! Molemmat pääsevät omiinkin työpuuhiinsa.

Vierailija
4/4 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sanoo että ne ajat ovat olleet hänen elämänsä tähtihetkiä. Että mikään työelämässä ei ole verrattavissa siihen että saa olla kotona omien lastensa kanssa. Ehkä mulla on outo mies?