Kiusallista.. pikku-joulut
Työkaverini soitti juuri ja kertoi, että eräs kaverinsa oli kutsunut itsensä pikku-jouluihimme! Mielestäni aika ööh, noloa ja kiusallista.
Suurin osa meistä ei edes tunne tuota naista. Ja edes puolisoita ei olla kutsuttu. Sitten sinne änkeää joku lähes tuntematon! Oli kuulemma "kaivannut jotain ohjelmaa illaksi".
Kommentit (10)
anteeksi. Toivottavasti Teidän ylhäisyytenne ei nyt traumatisoitunut tästä valtaisasta vääryydestä. Nöyrimmät anteeksipyyntöni.
kun pikkujoulut on jollekin ylitsepääsemättömän vaikea sana kirjoittaa...
Todellakin järkytyin ja loukkaannuin niin valtavasti, että joudun jättämään tänä vuonna kaikki pikkujoulut väliin... :-/ Kiitti vaan!
anteeksi. Toivottavasti Teidän ylhäisyytenne ei nyt traumatisoitunut tästä valtaisasta vääryydestä. Nöyrimmät anteeksipyyntöni.
kai soitit pomolle etta firman pikku-joulut on nyt pilalla.
voihan toisille sanoa ettei sovi??
ilmeisesti niitä joilla on tapana mennä kuokkimaan toisten juhliin. Etkä ymmärrä millaista myötähäpeää muut puolestasi kokevat...
kai soitit pomolle etta firman pikku-joulut on nyt pilalla.
Tuo yksi työkaveri oli mennyt "lupaamaan" ts. ei ollut kieltänyt. Että aika höhlää häneltäkin.
Pointtina lähinnä se, että varat pikkujouluihin oli rajattu ja siksi emme saaneet edes puolisoitamme mukaan. Ja sitten sinne tunkee joku lähes tuntematon. Kait mekin olisimme mieluusti miehemme ottaneet mukaan, mutta kun ei käynyt taloudellisista syistä. ap
voihan toisille sanoa ettei sovi??
sinut on johonkin kutsuttu? Meidän piireissämme kaltaisesi pilkunn*ssijat jätetään kutsumatta tai jos on aivan pakko kutsua niin todellakin toivotaan, että jättäytyy pois tai lähtee kotiin mahdollisimman aikaisin.
Todellakin järkytyin ja loukkaannuin niin valtavasti, että joudun jättämään tänä vuonna kaikki pikkujoulut väliin... :-/ Kiitti vaan!
soittamaan että ei pääse tai sit pitää maksaa itse
kukaan olla vapaaehtoinen :D Kun tällaiseen tilanteeseen ei edes pitäisi joutu, sillä ainakin minun mielestäni on itsestään selvää, että sellaisiin juhliin joihin ei kutsuta ei myöskään kutsuta itse itseään! ap
soittamaan että ei pääse tai sit pitää maksaa itse