Lue keskustelun säännöt.
OYSin kätilöt
27.05.2008 |
Mulla on ollu kaks aikaisenmpaa synnytystä niin huonoja et pelko on ihan hillitön! En luota siihen et kätilö jonka saan ottaa pelot tosissaan, koska niin ei käyny viime kerralla! Olin siis käyny pelkopolilla jo kun toista odotin.
Nyt siis haluaisin tietää minkä nimiset kätilöt on ollu tosi hyviä?
Aion nyt siis kolmannen kans pyytää (kun taas on reissuja pelkopolilla edessä) et jos saisin jonkun hyvän kätilön, jonka kans vois jo ennen synnytystä puhua peloista yms, ja joka sit tulis siihen synnytykseen mukaan. Nyt tarviin vaan niit hyviä kätilöitä, OYSsta siis.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vain yksi äksyili, mutta loppui siihen, kun ärähdin takaisin. Kaikki muut olleet mukavia. Olen myös sanonnut peloistani. Minun synnytykset eivät ole ollut edes vaikeita, mutta pelkään kuitenkin. Pelkopolille en ole saanut lähetettä, vaikka olen neuvolassa asiasta puhunnut. Nyt tässä raskaudessa menen yksityiselle neuvolaan. 7.s synnytys edessä. ja pelkään. Kaikki vaan naureskelee, kun kuulee, koska synnytyksiä takana monta. Kun katselen synnytysohjelmia, haluaisin koko raskauden peruuttaa, kun pelot nostavat päätä. Eikö olekin huvittavaa...???