MIKSI ihmiset jonottaa terveysasemille ja neuvoloihin avaamisaikaan?
Oletteko ihan idiootteja? Tuntia ennen avaamista voi olla kauhea jono, kun ihmiset tahtoo rokotteen. Samaan aikaan. Neuvolaan kannattaa mennä päikkäriaikaan ja terveysasemalle viimeisellä rokotustunnilla... mitä ihmeen sopuleita te olette? Vai onko jonottaminen niin kivaa?
Kommentit (11)
terveysasemalle viimeisellä rokotustunnilla...
Täällä juuri uutisoitiin että tällä viikolla piti tulla 4000 rokotetta ja tulikin vain 3000.
Tosin mitäpä tämä minulle kuuluu kun rokotetta ei haeta ollenkaan.
mummot ja papat jonossa jo ysin jälkeen, kai ne pelkää, että rahat loppuu...D
Minun ainakaan ei kannata käyttää tunteja työmatkoihin edes-takas, vaan suosiolla mennä aamulla odottamaan. Toinen vaihtoehto tietenkin olisi menne iltapäivällä, mutta enpä varmaan silloinkaan olisi ainoa jonossa. Ja jos lapsen hakisi piikille päikkäriaikaan, niin milloin hän sitten nukkuu?
mutta miksi kotiäidit ja eläkeläiset on siellä silloin? Varsinkaan noita eläkeläisiä en ymmärrä. Enkä puhu nyt sikailnfluenssajonoista, vaan aina tk:t on tukkeessa eläkeläisistä aamusta. Ne ei sais tulla sinne ennen kymmentä.
Minun ainakaan ei kannata käyttää tunteja työmatkoihin edes-takas, vaan suosiolla mennä aamulla odottamaan. Toinen vaihtoehto tietenkin olisi menne iltapäivällä, mutta enpä varmaan silloinkaan olisi ainoa jonossa. Ja jos lapsen hakisi piikille päikkäriaikaan, niin milloin hän sitten nukkuu?
Päästiin vartissa piikille, vaikka aamulla oli ollut jonoa kolme tuntia. Ehti hyvin vielä nukkumaan päikkäritkin.
ap
me mentiin ehkä 10 min. neuvolan auettua ja jonossa oli 3 lasta ennen meitä..hätäisimmät olivat odottaneet jonossa (missä jonossa?) aamuseitsemästä asti kuulemma..
Pätee paitsi rokotuksiin, myös esim. terveyskeskuksen labraan. Mutta minkäs sille voi, kun mummojen pitää hyökätä paikalle het klo 7.
neuvolaan harvemmin niitä mummoja onneks jonottaa :) Ap:n kysymykseen vielä vastaus,aamusta mentiin,koska en olisi ollut mielissäni siitä,että päivällä mennessäni minulle olisi ilmoitettu rokotteiden loppuneen kesken..t:8
Mummot ja faarit kärsivät huonoista unista ja ovat tottuneet heräämään sianpieremän aikaan. Kyllähän silloin kelpaa aikaa kuluttaa vaikka rokotusjonoissa.
Mummot ja faarit kärsivät huonoista unista ja ovat tottuneet heräämään sianpieremän aikaan. Kyllähän silloin kelpaa aikaa kuluttaa vaikka rokotusjonoissa.
Ja sitten saa lukea lehdistä, että rokotteita heitetään roskiin, kun iltapuolella ei ole ottajia...
he pelkäävät rokotteen loppumista tai sitten heidän on vain helpompi olla poissa töistä aamulla.