Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BB: Kyllä ois palanut pinna mullakin tuon Kätlinin kanssa.

Vierailija
11.11.2009 |

Ihme kimittäjä ja saman asian jankkaaja. Ja mä vielä inhoon tota Tonia, silti paloi pinna tohon muijaan...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riitelevät nukkumapaikoista. Sitten Kätlin on pk-huoneessa taas niin kovin ymmärtäväinen ja herttainen. Hän on alkanut ärsyttää kyllä tosissaan viime päivinä.

Vierailija
2/9 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dana haukku Asoa liian lyhyeks! voi prkl. Aso on niin symppis, ei halua pahaa kellekään. Mun lemppari esan kanssa.

Kätlin kyllä on yli-ihailtu. Eikä se oikeesti ole mikään kauniskaan? Aika paljon mun näköinen. Enemmän Cathy oli todella kaunis. Ajatelkaa kätlin ilman hiuksiaan? ei kovin kummoinen naama sillä..ai niin mutta kätsyähän ei saa haukkua...juu ja onhan sillä upea peppu ja sääret muttei tissejä lainkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kanssa alkanut käppyrä ärsyttää päivä päivältä enemmän.

Vierailija
4/9 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan tonia, mutta tässä asiassa oli kyllä täysin oikeassa ja käpä kaamee vinkujankkaaja. Hitto et nous verenpaineet

Vierailija
5/9 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käpsy venkoo ja venkoo ja vielä nauttii siitä. Jos jää alakynteen, niin hakee taustatukea.... Mul palais kyl hihat ihan ton eukon kaa.

Vierailija
6/9 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi vaikeaa olla hiljaa. hihat paloi jo ruudun takanakin siihen blondiin.

Vierailija
7/9 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käpsy ollut yksi minun suosikeista, ja toni ehdoton inhokki. Silti meni kätlinillä aika yli tuo homma. Siis että piti jankata ja jankata ettei hän ymmärrä mistä toni hermoo yms.

Aso taitaa nyt mennä käpän ohi mun suosikeissa. Esa on silti paras.

Vierailija
8/9 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aso on ihana. olen yleensä hmm hieman rasisti, mutta Aso on kyllä positiivinen yllätys. Aitoja tunteita hällä, itkeekin, on oikeasti todella mestari parisuhdejutuissa tuolla talossa, ymmärtää mikä loukkaa toista jne.

Ihana lämmin ihminen ja silti kuitenkin sellainen veijarimainen poika. :)

Vierailija
9/9 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten sen nyt kauniisti sanoisi... hhhmmm.. hieman liian yksinkertainen minun makuuni.