Huuto.net ei aukea?? Onko muilla sama ongelma?
Avaa vain sivun, että ei voi näyttää?! Muuten netti toimii ok.
Kommentit (25)
sama ongelmia suununtaina 6.2 klo 11.52 en pysty menna sisälle huuto.net sivous
Kohteiden aukioloa jatketaan tällaisissa tapuksissa pidempään.T:Yks vakkari
sunnuntaina pitää tietää ottaako mukaan toiselle paikkakunnalle päättyvän kohteen jossa nouto.
Olen ihmetellyt koko aamun samaa ongelmaa. Sieltäköhän tiedot on nettiin vuotaneet, kun sivusto on nyt suljettu. Huutonet kerää ihmisten sosiaaliturvatunnuksia tunnistautumista varten.
kun niitä kohteita muutama enemmän kuin varpaita vasemmassa jalassa. Jos on kaatunut kokonaan ei ole takuuta mistään
kiinni, johon olisi pitänyt käydä huutamassa. Kyllä Vituttaa ja suunnattomasti! Oli jo toinen tällainen tapaus parin kuukauden sisällä....
Kohteiden aukioloa jatketaan tällaisissa tapuksissa pidempään.T:Yks vakkari
Itse suljen helposti huudettavina olevat kohteet, jos ketään ei tunnu kiinnostavan tai jos tulee sellaisia menoja, etten ehdi pitää auki kuten olen alunperin suunnitellut.
Tietääkö kukaan asiasta tarkemmin? Onko asiasta ilmoitettu jossain?
tv. Jake
kestäny jo jonkin aikaa tämä katkos!! Ja juuri olin huutamassa sormusta joka periaatteessa olis katkon aikana sulkeutunu. Toivon mukaan sitä huutoaikaa jatketaan mutta tiedä sitten millon katkos loppuu ja millon tämä kohde sulkeutuu. Höh...
No jaa... kai löytyy sitte jotakin muuta kivaa...
en päässyt kirjautumaan sisään. Meni siis tilttiin.
Jo 3 tuntia kestänyt tämä "huolto" vai onkohan kyse sittenkään siitä
Ei aukea, ei sitten millään.
No, josko saisivat korjattua.
olis jatkettu katkon takia. eipä ollut ja meni sekin tuote sivu suun.
Ja taas Huutis seisoo ja sekoilee! Jo vuosikausia, monta päivää kerrallaan - eikä saamaton YP siellä saa aikaiseksi edes tiedottaa, mikä on vialla!?! :( Huutista!
Juu, ei toimi vieläkään; kun "avaan" Huuto.netin, niin ruutuun ei tule MITÄÄN. Eli pelkkää valkoista. Ja just kun olisi hyvät kaupat tiedossa. Tietääkö joku jonkin osoitteen, mihin voisi ottaa yhteyttä?