Hankitko/hankkisitko vastasyntyneelle joululahjaa ja jos niin mitä?
Kommentit (14)
vastasyntynyt sai joululahjan. Vauva oli parin päivän ikäinen ja sai lahjaksi ikioman unilelun :)
vastasyntynyt sai joululahjan. Vauva oli parin päivän ikäinen ja sai lahjaksi ikioman unilelun :)
Onnea teille vauvasta! Taisi äiti saada maailman parhaan joululahjan itse:)
lapsi syntyi marraskuussa
Onnea vauvan johdosta! Millainen on unikaari?
lapsi syntyi marraskuussa
Onnea vauvan johdosta! Millainen on unikaari?
ja itse avasin niitä seuraavana päivänä, kun ei oikein tajunnut silloin jutun juurta :-D
vai väliäkö tuolla.. =) olen kyllä =)
siinä on eläinten naamoja ja se kilisee pyöritettäessä
potkari, ainakin tälläisiä on tullut hankittua sukulaisten lapsille :-D
ja sitten toki kaikki lelut myös, mutta itse viime vuonna pyysin noita "hyödyllisempiä" juttuja tuomaan, jos jotain halusivat tuoda.. =)
Kummilapselle tai muulle läheiselle kyllä. Omalle en. Omaa odotetaan syntyvän ihan näinä päivinä. Vauva ei lahjoista vielä mitään ymmärrä, ja sen minkä se tarvii on täytynyt/täytyy hankkia, oli sitten joulu tai juhannus. :) Uskon, että pikkuinen saa jouluna lahjoja tulevilta kummeilta ja isovanhemmilta. Mitkä vanhemmat sitten saavat avata. :)
ostaneet 3 lahjaa ja varmasti tulee sukulaisilta lisää.
...mä oon ihan friikki kaikkeen Baby´s First Christmas-kamaan, niitä oon ostanut jouluvauvoille ja omallekin ekaksi jouluksi, vaikka olikin kesällä syntynyt:)
Minä hankin aktivointipallon ja kylpyleluja. Mummeilta ja muilta sukulaisilta tulee tietysti myös lahjoja.