Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahoinvoinnista

Vierailija
10.11.2009 |

Mikähän mulla onkun koko ajan kuvottaa... Tätä on kestänyt nyt reilun viikon. Kertaakaan en ole oksentanut, mutta monta kertaa vuorokaudessa iskee kamala ällötys! Ihan riippumatta syömisistä tai syömättä jättämisistä...

Kuinka pian muilla on alkanut raskauspahoinvointi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
2/7 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahatautia yli viikon kokonaan oksentamatta? Voiko olla? Mies oli viime vkolla kuumeessa, kurkku kipeä, päätä särki ja huimasi. Ei kuitenkaan kestänyt montaa päivää. Mulla ollut kurkku kipeä ja viime viikolla päätä särkenyt. Ei kuumetta. Sikaa?

On harrasteltu seksiä ilman ehkäisyä, mutta sellaiseen aikaan kuusta että olisi aika epätodennäköistä että olisin raskaana. Nyt n. kp 22. Ei kai pahoinvointi voi alkaa niin aikaisin, vai voiko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi pitänyt kuukautiset alkaa perjantaina, ja jo alkuviikosta epäilin olevani raskaana kun oli vellova olo. Tai sitten alkava vatsatauti. Eli kyllä elimistössä minulla tuntui heti hedelmöityksestä 1-2 viikkoa kun olin raskaana. Nyt paha olo jyllää täysillä enkä tee muuta kuin syö ja nuku, tätä on jatkunut nyt siis parisen viikkoa.

Vierailija
4/7 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiskohan se olla... :D Tulee jännät paikat ootella kuuluuko menkkoja vai ei :)

Ei olis nimittäin lainkaan ikävä yllätys jos raskaana olisin... ;)

Niin ja unohdin mainita yönärästyksen! Jotain sisuksia korventavaa... Aina iltaisin ja öisin...

Vierailija
5/7 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin menossa kiertopäivä 35, menkkojen ois kait pitäny alkaa eilen tai toissapäivänä... kp 25 oli ovis ja pantiin simpat sisää, kuten sillä viikolla jo pari kertaa aiemminkin... Ei kyllä oo silti mitään tuntemuksia. Ei ollu kyllä edeltävässä raskaudessakaan ikinä. Eipä ole kyllä sen puoleen menkoistakaan... joten saapa nähdä...

Vierailija
6/7 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotko tehdä testin?

Mulla ei ole vertailukohtia kun en tietääkseni ole ollut aiemmin raskaana.

Vierailija
7/7 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikon päästä. Onpahan sitten varma homma... Viimeeksi tiesin heti, että olen raskaana, kun menkat oli myöhässä. Eivät olleet nääs koskaan elämässä myöhästyneet. Tein testin muistaakseni viikko siitä kun olis pitäny alkaa, ja plussahan se oli.

Olisin tosi ilonen, jos plussa olis nytkin. Edeltävän synnytyksen jälkeen vaan ollu kierrot vähän mitä sattuu, joten pelaanpa nyt varman päälle. Jos menee yli 40 kp niin raskauttahan se lie pakko on olla...

Peukkuja sinullekin, ap :)