Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vuositolkulla raskaana ( pallomaha )

Vierailija
10.11.2009 |

vaimolla on ollut vuosia sellainen pallomaha, aivan kuin olisi raskaana koko ajan.

Miten saisin hienovaraisesti vihjattua, että alkaisi syömään terveellisesti ja tekisi asialle jotain ?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siis ruoan määrästä. Joillain vain maha palloutuu, siinä voi olla ilmaa ja turvotusta, ei läskiä. Mulla ainakin aina ruoan jälkeen maha turpoaa samoin kuukautisten aikana. Silloin ei edes samat housut mene mitä muutoin. Jopa silloin kun mulla painoindeksi oli 19, mulla oli turpea pallomaha. Eli olin 174cm ja 56kg, mutta maha oli pallo. Eli ei se terveellisesti syömällä ja esim vatsalihasliikkeillä miksikään muutu. Jos vatsa on turvotakseen, se turpoaa ihan tunnissa, parissa syönnin jälkeen, vaikka olisi kuinka hoikka.

Vierailija
2/6 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai että ruokavalio ja liikunta ei auta.

En usko. Anteeksi vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sille joku vaate, joka jää ikävästi pullottamaan siihen mahan kohdalle ja näytä kauhistuneelta kun kokeilee sitä. Sitten sanot, että työkaverin vaimolla on samanlainen ja näyttää pirun hyvältä.Hups olipas ilkeesti sanottu mutta laiskuutta se vaan on. Ylös ulos ja lenkille.

Vierailija
4/6 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollakulla voi oikeasti vatsa olla herkästi turpoavaa sorttia, vaikka olisi kuinka hoikka. AP:n vaimosata en voi tietää, onko turpoamista vai läskiä.

Vierailija
5/6 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja laktoosi-intoleranssi aiheuttaa moista pallomahaa. On kokemusta. Siihen kun lisätään venähtänyt vatsanahka nin "paketti" on valmis.

Vierailija
6/6 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin minun raskausvatsaani on tehonnut kolmen vuoden tiivis kuntosalilla käynti, vaatii sitkeyttä ja kuria, kuinka monella sitä on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme