Vituttaa/masentaa koko SI!!!
Oon ihan loppu,pelottaa oikeasti tosi paljon koko tauti ja kaksi viikkoa pitäisi vielä kärvistellä että molemmat lapset saisi rokotteen...miten helkutti selviän sinne saakka kun nyt tuntuu jo että mun pään hajoo tähän huolehtimiseen??!!!Olen yrittänyt hoitaa ja huolehtia käsihygieniasta koko perheelle mutta pelkään että joku lipsuu,pystynkö ikinä antaa itselleni anteeksi jos lapseni sen saavat ja kuolevat!!!Ei saatana!Ei toi ykkösen prisma dokkari helpottanut ollenkaan pelkojani!
Kommentit (11)
Meillä olis sama jama, elleivät mies ja lapsi olisi jo saaneet rokotetta. Itse sitten liikuskelen maskissa...
Ota pari kaljaa tms, rentoudut vähän.
koeta rauhoittua ja ajatella järkevästi. Paljon todennäköisempää on kuolla kotona kotitapaturmaan tai vammautua liikenteessä kuin kuolla sikflunssaan. Relaa siis:)
Jos et siihen pysty, saat kaikenmaailman pelkojen kanssa elää lopun elämääsi, sillä sikaflunssan jälkeen tulee jokin muu juttu, jota pelkäämällä voit tuhlata loppuelämäsi.
sairaalanhoidon jälkeen kotiutuneet, avaavalla ja lisähapella + tamiflulääkityksen avulla selvisivät. Ota rauhallisesti ja seuraa oireita.
Iltaisin usein puhun kuinka huolissani olen jos lapseni kuolevat. Yksi yö sain paniikkikohtauksen, koska tämä asia vaivaa todella paljon. Pelkään niin paljon että menetän lapseni. Muutaman kerran tullut itku kun katson lasta ja mielikuvitus alkaa laukkaamaan sikainfluenssan takia.
Muistelen kaiholla aikoja ennen viime vappua - aikaa ennen tietoa tästä epidemiasta. Ja odotan, että se olisi ohi ja voisi taas elää rauhallisesti.
Tiedän, että mielenterveyteni on kovilla tämän asian kanssa.
Miten voitte ajaa autoa? Liikkua ulkona?
Suomessa kuolee liikenteessä noin 400 ihmistä vuodessa eli paljon enemmän kuin sikainfluenssaan!
Miten voitte olla kotona? Koti on vaarallisin paikka koska siihen kuolee tapaturmisesti eniten ihmisiä.
Pelottaa lasten puolesta, en jaksaisi odottaa että saavat rokotteen ja se pari viikkoa kuluu. Ja en haluaisi murehtia, en haluaisi seurata uutisia, en lukea näitä juttuja täältä, en jutella sikainfluenssasta, argh. Mutta kun on jotenkin pakko. Hysterisointi on vissiin rankka laji. :I
Luulenpa, että työssäkäyvät ottavat asian rauhallisemmin. Itse ainakin kotona ollessa murehdin asioita enemmän kuin nyt työssä käyvänä.
Ja lapset menevät huomenna päiväkotiin, vaikka ei vielä rokotettukaan.
kyllä ehdin olla hysteriassa tämän takia. Olen itse päiväkodissa töissä ja omat lapset on päiväkodissa, kummassakaan ei tietääkseni ole vielä tautia ja huomenna saan toiselle lapselle rokotteen. Mutta kyllä ahdistaa. Välillä on vatsa ihan sekasin ja päätä särkee.
on ihan eri asia kun kitua ensin jossain sikaflunssassa ja odottaa kuolemaa. Ei sillä että lapsen kuolema olis kummasaakaan parempi mutta ei tapaturmia osaa odottaa ja stressata.
pahoittelen virheitä,oon aika kiihdyksissä!