Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin kaupunkilomalle miehen kanssa kaksin?

Vierailija
09.11.2009 |

Ja mitä kautta yleensä varaatte matkanne?

Kiitos :)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus vain lennot ja sitten hotelli hotels.comista tai muusta nettipalvelusta, yleensä kuitenkin lennot ja hotelli ebookersilta koska on niin vaivatonta ja heillä usein hyviä hotellitarjouksia. Viimeksi oltiin Budapestissä, seuraavaksi ollaan menossa Barcelonaan tai Lissaboniin, riippuu kumpaan saadaan paremmin lennot. Suosittelen myös esim Praha, Wien, Krakova/Varsova, Berlin, Lontoo, Pariisi, Rooma, lähellä kiva on myös Kööpenhamina... Onhan näitä ihania paikkoja, riippuu vähän mitä haluatte.

Vierailija
2/14 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amsterdamia, Pariisia, Barcelonaa, Roomaa ja Milanoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vain buukannut lennot jonkun lentoyhtiön kautta ja hotellin etsinyt booking.com

Vierailija
4/14 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonlopuksi johonkin lähelle keski-europaan, mutta viikoksi sitten suosittelen Toronto, Vancouver tai Ottawa.

Vierailija
5/14 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mä suuntaisin Ateenaan. Sinne myydään kerrankin halpoja lentoja (Austrian Airlines), ei tosin suoria mutta välilaskun kanssa lennot ovat silti järkevät.

Me ollaan käytetty ebookersia lentoihin ja hotelleihin hotels.comia ja booking.comia.

Vierailija
6/14 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli nämä kaukokohteet on pois laskuista!

Vierailija
7/14 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat lähellä, kauniita ja edullisia :)

Vierailija
8/14 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

liput ostan suoraan lentoyhtiöltä tai pietariin junaliput vr:ltä.

majoitus netistä, hotels.com sivuilta

Vierailija
9/14 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään etenkin Prahasta ja Budapestista. Netistä suoraan varaan minäkin lennot ja hotellit. Helppoa ja nopeaa.

Mutta haluaisin, ap, muistuttaa, että täällä Keski-Euroopassa on nyt marras/joulukuussa usein tosi jäätävä ja tuulinen ilma, kylmyys on erilaista kuin Suomen pakkasissa. Eli en tiedä, milloin olette menossa, mutta minusta kaupunkilomasta nauttii kyllä enemmän vasta helmi/maaliskuussa tai myöhemmin keväällä.

Vierailija
10/14 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mä luulen, että me itse osataan päättää lähdetäänkö reissuun vai ei ;) Varmasti nauttisi enemmän keväällä, mutta kun lomat ovat koska ovat. Jäätävää ja tuulista tämä meri-ilma meilläkin on :)

Vierailija
11/14 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

New York on aina ihana, oli kesä tai talvi :-).

Vierailija
12/14 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene tänne

http://www.vertaa.fi

ja tuolta saat verrattua kaikkien nettipuljujen hinnat + kun varaa vertaa.fin kautta tai siis kun menee sinne nettimatkatoimistoon vertaa.fin kautta niin se hinta on jonkin verran halvempi. Esim. jos ebookersin sivulla hinta on vaikka 200 niin vertaan kautta kun menee samalle ebookersin sivulle niin hinta voi olla esim. 190. Mutta tuolla vertaassa siis on monta matkatoimistoa, supersaver, e-ticket, ebookers, matkapörssi jne. eli sieltä saat halvimmat hinnat helpoiten. Hotellin voi varata esim. hotels.com booking.com jne. Ja hotellejakin voi verrata ensin vertaassa.

Mutta sitten itse kaupunkeihin, Euroopassa olen käynyt Tallinnassa, Tukholmassa, Kööpenhaminassa, Prahassa, Amsterdamissa, Berliinissä, Ateenassa ja Istanbulissa ja noista Istanbul, Ateena, Praha, Amsterdam ja Kööpenhamina ovat olleet eniten mieleen. No Tukholmakin on kiva, mutta moni on varmaan käynyt siellä aika usein risteilyillä. Oikeastaan ainoa "pettymys" on ollut Berliini. Se ei oikein antanut mulle mitään. Mun suosikki on ehdottomasti Istanbul. Sinne lentää 3 tuntia/suunta, Turkish Airlinesilla ja Finnairilla on suoria lentoja. Hintataso paikan päällä kohtuullisen edullinen, paljon nähtävää ja vaikka onkin tosi iso niin kuitenkin helppo suunnistaa ja muutamassa päivässä ei ehdi millään nähdä koko kaupunkia, mutta toisaalta ei kai tarvitsekaan. Lisäksi on myös eksoottinen ripaus mukana.

Vierailija
13/14 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos menette nyt vielä loppuvuodesta niin suosittelen erityisesti Wien, Berlin, Praha tm keskieuroopan kaupunki, joulukadut ovat kaikkialla ja se tuo ihanan lisätunnelman. Minusta nämä ovat parhaimmillaan juuri tähän aikaan vuodesta. Esim Berliinissä olen ollut kesällä ja marraskuussa ja jälkimmäinen oli kivempi kun oli jouluvaloja, glögikojuja ym jokapuolella:)

Vierailija
14/14 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muurin murtumisjuhlat nyt ja joulutoreja useita joulukuussa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä