Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaus ja seksivälineet!

Vierailija
08.11.2009 |

Mietin, että miksi seksivälineet(esim. dildo) on kielletty raskauden aikana? Itselläni on sellainen "kultainen sormi" ja sillä haluaisin surrutella menemään aina vähän väliä, kun mies ei enää jaksa tätä hormoonihirmuvaimoa. Onko "tärinästä" jotain haittaa? Osaisiko joku vastata.

T: Nimim. Seksihirmu

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin, että näitä "kieltoja" voi vähän kietää. Ainakin itse olen raskausaikana käyttänyt jos jonkinmoista väristintä ja dildoa, eikä siitä ole mitään haittaa ollut. En usko, että vaikuttaa lapseen mitenkään, yksi terve täysiaikainen siitäkin meillä todisteena. Ehkä on eri asia, jos seksi olisi muutenkin kielletty esim. supistusten takia tmv, mutta normiraskaudessa en näe mitään estettä lelujen käytölle. Muistaisin lukeneeni näitä juttuja puolesta ja vastaan, eli jokainen päättäköön ja tunnustelkoon omalla kohdallaan. Meillä ainakin on käytössä kaikki mahdollinen, kun ei toi munkaan mies aina tässä vauhdissa pysy ;) On tää raskaus vaan ihanaa aikaa...

Vierailija
2/4 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama ongelma mulla; tekee niin paljon seksiä mieli, että mies ei jaksa. Käytän aika usein ihanaa "yhdistelmää", jossa pieni pepputappi pyllyssä ja klitoriskiihottimella teen sitten orkun, joka tuleekin pikavauhtia - joskus vähän liiankin pian ellei ole "varuillaan". rv 35

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokaisen aikana on ollut supisteluja ja niiden takia olen ollut poissa töistä kuukausia.

silti on pakko tyydyttää itsensä. ei siitä tule kuin pari supistusta orkun jälkeen.

miehen kanssa tulee helposti kunnon supistuksia koko yön jos vähänkin survasee.

ja kaikille niille kauhistelijoille joiden mielestä lapsen terveyden pitää mennä omien seksihalujen edelle: te ette ole koskaan olleet kunnolla raskaus-seksi-hormonien kourissa jos noin voitte sanoa.

Vierailija
4/4 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

dildosta, mutta pientä vibraattoria olen jnkn verran käyttänyt, ihan siis klitoriskiihottimena. Eli siis sisääni en ole mitään vierasesineitä tunkenut. TUskinpa siitä kuitenkaan haittaa on, jos huolehtii hyvin puhtaudesta, voisihan sitä käyttää esim. kortsuakin dildon kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän