Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisit syödä tupareissa?

07.11.2009 |

Jotain helppoa pitäisi toki olla.

Olen kysynyt noin 15 firmasta tarjouksia tarjoamisista ja 2 on ilmoittanut, että ei kiinnosta, pari on kysellyt lisätietoja ja ei ole koskaan palannut asiaan ja loput 10 ei ole koskaan vastanneet mitään mun tarjouspyyntöön.

Kellekään ei ilmeisesti meidän pienet pennoset kelpaa. Onko ehdottaa, että mitä haluaisitte syödä tupareissa, jota olisi kuitenkin helppo järjestää?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

(ja juu, olen raskaana ja huolissani halustani)

Vierailija
2/14 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle olis ainakin helppo laittaa tarjottavat ;-) Onneksi on vuokrakämppä, johon ollaan muuttamassa, niin ei hampaan jäljet niin haittaa, heh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain yhtä simppeliä ruokaa. Olen kysellyt esim. paellaa tms. noin 20 henkilölle + mahdollisesti jotain jälkkäriä. Itse ajattelin hommata patonkia + juotavaa. Mutta ei kelpaa meidän pennoset.

Liian pienet tilaukset ilmeisesti. Pitäisi ilmeisesti olla tarjoilija, astiat (mulla on taas astioita melkein kattaa koko Espoolle, niin ei houkuta heidän astiat), koko menu alkupaloineen ja pääruokineen ja jälkiruokineen, että jotain tarjoilua tarjoaisivat. Mä taas pelkään, että menee turhan muodolliseksi eikä meillä ole mitään pöytäpaikkojakaan 20 ihmiselle, kun on pieni asunto, johon muutetaan.

Vierailija
4/14 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa jostain isoista marketeista valmiina. Tosin tälleen tautisena aikana joku kuuma ruoka, esim. kookoskanakeitto patongin kera vois olla hyvä vaihtoehto. Sitä on helppo tehdä jättikattilallinen. Lisäksi laatikko-valkkari.

Vierailija
5/14 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään turhaa hienostelua. Ihan vaikka pitsa kelpaa.

Vierailija
6/14 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko mahdollisesti ongelmana lämpimänä pito, tosin ei senkään pitäisi olla ongelma

Vierailija
7/14 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskoisi, että on ongelma. Ollaan sanottu, että voidaan noutaa itse. Ja jos tarjoaisivat vaikka jonkun lasagnen, niin senhän vois heittää itse uuniin aina välillä.

Meillä vähän ongelmana se, että ollaan järjestetty tapaksia ja juustopöytiä juhlissa, niin olisin yrittänyt tällä kertaa jotain toista... Jotenkin joku ihan kinkkukiusaus tuntuu aika ankealta.

Niin ja yksi firma myi jo ei-oota, vaikka kysyin tarjousta tammikuulle!

Vierailija
8/14 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

coctailtikkuja, voileipäkakkukin on hyvää. tai sitten ihan itse väsätyt leivät joissa perussalaatit, kinkku, juusto, tomaatti yms päällä. Ei kiitos mitään suolaisia piirakoita eikä rasvaisia pasteijoita.

Vierailija
9/14 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainittakoon vielä tähän se, että tietty vähän hassua kysyä täältä naisilta, kun kuitenkin kutsutaan varmaan 2/3 vieraista miehiä... Eli veikkaan, että osa miehistä ei esim. piittaa keitoista.

Mietin jo, että menisikö ihan tylsillä pikkunaposteltavilla kuitenkin?

Hitsi, kun kerrankin on idea, niin kukaan ei suostu toteuttamaan. Tai katsotaan nyt vielä, yksi firma sentään vähän hengissä on vielä.

Vierailija
10/14 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

fusillia ja lohta,fusilli keitetään (heh...) ja lohi silputaan ihan pieneksi,öljyä tippa pannulle,siihen sipulisilppu,kuullota,lisää lohi ja 2 rkl sitruunamehua,kuullota hetki,muutama prk ruokakermaa.Pikku ripsaus tilliä.

Isot kattilat tarvit ja esim paellapannun lohelle.

Tai sitten chili con carne ja riisi? Lisäksi maissilastuja.

Vierailija
11/14 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tomaatti-mozzarella salaatti. oliiveja, leipatikkuja. jotain jalkkaria. se ei todellakaan tarvitse olla monimutkaista...

Vierailija
12/14 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun siskon mies tilasi lähikebab-pizzeriasta tarjottavat synttärijuhliinsa, oli erilaisia pizzoja, pitaleipiä, falafel-pullia, lihapullia, 2 erilaista salaattia (kana- ja joku vihersalaatti), kastikkeita. Ja jälkkäriksi oli jäätelökakkuja.

Käviskö se?

Itse tykkäsin.

Tex-Mex ruokakin on hyvää monien mielestä ja helppo tehdä itsekin isolle porukalle.

Vierailija
13/14 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kebab voisi olla ihan hauska. Täällä on lähellä hyväkin moinen.

Pitää pistää korvan taa, jos ei nyt tuo paella tms. onnistu.

Tex-mex on kans hyvää.

Äh, rupan miettimään jo subiakin... olenkohan katsonut aikojen saatossa liikaa BB:tä.

Vierailija
14/14 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet tykkää. Lisäksi olutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi