Miksi seksuaalisesta häirinnästä tulee niin ahdistava olo?
Olen itse joutunut sellaisen kohteeksi työpaikalla ja pohdin, miksi siitä tuli niin järkyttävä ahdistus, vaikka kyse olikin vain sanallisesta häirinnästä. Osaisiko joku analysoida tätä?
Kommentit (8)
Ja se on intiimein identiteetin osa jota ihmiset tahtovat oikeutetusti kontrolloida itse.
Seksuaalisella häirinnällä loukataan persoonallisuuden yhtä ydintä tunkeutumalla luvatta omimmalle alueellesi. Se on henkistä väkivaltaa, pahaa vallan käyttöä, koska toinen katsoo oikeudekseen kaapata SINUN seksuaalisuutesi ja tehdä siitä pilkkaa/ näkyvän tms.
Outo sepustus mutta kuitenkin.
että oikeasti haluaisit jakaa kaikille miehille. Ahdistut omasta itsestäsi, et miehen käytöksestä. mies
on misogyyni audimies.
Onnea valitsemallasi tiellä, neandertali. =)
olla "oikeassa". Sen häirintätapauksen jälkeen mietin todella paljon itseäni ja sitä millaisen kuvan annan ulospäin. Olenko miehille joku, joka "haluaisi jakaa kaikille". Itsetuntoni oli joksikin aikaa todella musertunut, vaikka samaan aikaan ymmärsin etten ollut tehnyt mitään väärää vaan tämä mies oli tehnyt.
Eli kyllä, ahdistuin tavallaan itsestäni, en miehen käytöksestä.
ap
kumpusi sitä kautta mitä ajattelit muiden ajattelevan, ei siitä mitä itse ajattelit. Tajuatko?
Häpeän tunne on maailman vanhin kontrolliväline.
että oikeasti haluaisit jakaa kaikille miehille. Ahdistut omasta itsestäsi, et miehen käytöksestä.
mies