Päivystys ihan tukossa tuon SI takia prkle
Vituttaa oikeen, kun nyt sinne tunkee kaikki köhätautiset sikainfluenssan toivossa. Neljä tuntia yhteensä meni, että pääsin poikani kanssa lääkärille. Pojalla oli kysta jalassa ja täten tosi kipeä eli se tyhjennettiin. Yhtä kaaosta oli koko kaupunginsairaala ja tämä siis Lahdessa.
Kommentit (10)
Minä kävin tänään yksityisellä, ei tarvinnut jonottaa ja kaikki sujui varsin ripeästi. Todettiin muuten possunuha =)
Vituttaa oikeen, kun nyt sinne tunkee kaikki köhätautiset sikainfluenssan toivossa. Neljä tuntia yhteensä meni, että pääsin poikani kanssa lääkärille. Pojalla oli kysta jalassa ja täten tosi kipeä eli se tyhjennettiin. Yhtä kaaosta oli koko kaupunginsairaala ja tämä siis Lahdessa.
Eiköhän ne kiireellisyysjärjestyksessä sinne ota.
Kuolee niitä ihmisiä vakavempiinkin sairfauksiin ja tauteihin.
Ap
Ap
mutta lapsen odotuttaminen tuskissaan on kauheeta. Kaikilla ei ole varaa mennä yksityiselle. Tällaista tämä nyt tulee olemaan näinä sikainfluenssaepidemian aikoina, varautukaa jonottamaan! Julkinen terveydenhuolto on nyt koetuksella.
Kiinnostaisi tietää, miten ap lajittelee kuolemaan johtavat taudit vakaviin ja vähemmän vakaviin.
Ap
että oli sitten mikä tahansa köhä, niin sairaslomaa ei saa, jos ei käy lääkärissä hakemassa sitä!! Joten muutkin, kuin sikainfluiessaiset joutuu käymään siellä
Minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä,minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä,minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä,minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä,minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä,minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, AP