Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päivystys ihan tukossa tuon SI takia prkle

Vierailija
07.11.2009 |

Vituttaa oikeen, kun nyt sinne tunkee kaikki köhätautiset sikainfluenssan toivossa. Neljä tuntia yhteensä meni, että pääsin poikani kanssa lääkärille. Pojalla oli kysta jalassa ja täten tosi kipeä eli se tyhjennettiin. Yhtä kaaosta oli koko kaupunginsairaala ja tämä siis Lahdessa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä,minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä,minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä,minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä,minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä,minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, AP

Vierailija
2/10 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä-tyhmempi-AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin tänään yksityisellä, ei tarvinnut jonottaa ja kaikki sujui varsin ripeästi. Todettiin muuten possunuha =)

Vierailija
4/10 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa oikeen, kun nyt sinne tunkee kaikki köhätautiset sikainfluenssan toivossa. Neljä tuntia yhteensä meni, että pääsin poikani kanssa lääkärille. Pojalla oli kysta jalassa ja täten tosi kipeä eli se tyhjennettiin. Yhtä kaaosta oli koko kaupunginsairaala ja tämä siis Lahdessa.

Vierailija
5/10 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne kiireellisyysjärjestyksessä sinne ota.

Vierailija
6/10 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolee niitä ihmisiä vakavempiinkin sairfauksiin ja tauteihin.

Ap

Vierailija
7/10 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
8/10 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lapsen odotuttaminen tuskissaan on kauheeta. Kaikilla ei ole varaa mennä yksityiselle. Tällaista tämä nyt tulee olemaan näinä sikainfluenssaepidemian aikoina, varautukaa jonottamaan! Julkinen terveydenhuolto on nyt koetuksella.

Vierailija
9/10 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi tietää, miten ap lajittelee kuolemaan johtavat taudit vakaviin ja vähemmän vakaviin.

Ap

Vierailija
10/10 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että oli sitten mikä tahansa köhä, niin sairaslomaa ei saa, jos ei käy lääkärissä hakemassa sitä!! Joten muutkin, kuin sikainfluiessaiset joutuu käymään siellä