Miksi Vauva-lehden kannessa on usein RUMA vauva?
Tiedän, nyt tuli poliittisesti epäkorrekti avaus, mutta vähän piristystä tänne SI-kirjoittelun sekaan.
Eli, olen jo odotusajasta lähtien lukenut Vauva-lehteä ja Kaksplussaa. Olen huomannut että Vauva-lehden kannessa on usein jotenkin oudon tai KIEROsilmäisen näköinen lapsi. Kaksplussassa yleensä tosi kauniit kannet. Miksi näin? Eikö Vauva-lehden tarkoitus ole myös mainostaa lapsettomille, miten söpöjä vauvat on, että innostuisivat tekemään niitä? :D Kannattaisi siis valita kanteen valioyksilöitä, niinkuin naistenlehdissä.
Ja vetäkää vaan herneet nenään, en kuitenkaan aloittanut tätä ketjua kovin vakavissani ;)
Kommentit (25)
Persoonallinen ja mikä ihana tukka!
Joo siis kaikki näkykööt, mutta jos tarkoitus on mainostaa vauvoja, niin valioyksilöiden nostaminen kanteen innostaa lapsettomia taatusti enemmän kuin kierosilmäiset.
JOS. Saako Vauva-lehti jotain provikkaa jokaisesta syntyvästä vauvasta? Millä ne todistaa että vauvapäätös on tehty just heidän kansikuvansa perusteella?
En mä usko että Vauva-lehdellä on sen kummempaa missiota suomalaisten lukumäärän lisäämisessä. Ja miksei tuollainen söpö kierosilmäinen typykkä innostaisi yhtä lailla lapsentekemiseen kuin joku sliipattu mallinukkekin? Ellei jopa enemmän.
Etsipä ap netistä jostain kaunis vauva, jookos? Siis sun mielestä sellanen täydellinen joka saisi kaikki lapsettomat heti vauvakuumeen valtaan.
Kyllähän vauvojen "kauneudessa" on eroja :) Meillä tyttö oli siloposkinen ja silkkitukkainen söpöläinen, poika taas näppynaamainen kierosilmä. Mutta eihän erilaisuus tee kenestäkään toista huonompaa! Yhtä rakkaita ovat meillekin molemmat lapset.
Kaikkihan sitäpaitsi (toivottavasti) tietävät ettei ulkonäkö ole mikään ansaittu ominaisuus.
Ei tietenkään erilaisuus tee kenestäkään huonompaa! Mitä yritin sanoa, on että mun mielestä Vauva-aiheisen lehden kannattaisi laittaa valioyksilöitä, jotta mahdollisimman monet lapsettomatkin innostuvat lisääntymään. :D
Tarkoitus ei ollut loukata ketään, vaan saada joku uusi puheenaihe tämän si-hössötyksen keskelle.
t:kierosilmäinen ap - pilkettä silmäkulmassa ;)
Meillä tyttö oli siloposkinen ja silkkitukkainen söpöläinen, poika taas näppynaamainen kierosilmä. Mutta eihän erilaisuus tee kenestäkään toista huonompaa! Yhtä rakkaita ovat meillekin molemmat lapset.
Kaikkihan sitäpaitsi (toivottavasti) tietävät ettei ulkonäkö ole mikään ansaittu ominaisuus.