Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä herkkujen korvikkeeksi?

Vierailija
06.11.2009 |

Olen ryhtynyt herkkulakkoon, mutta välillä tekee mieli jotain hyvää, ja iltanaposteluista on vaikea päästä eroon. Nyt olen kuuakuden syönyt korvikkeena hedelmiä, mutta olisi kiva saada jotain vaihtelua. Mitä?!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakastettu banaanikin herkkua. omatekoinen mehujää terveellisestä täysmehusta. jäistä mansikkasosetta.

Vierailija
2/3 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse oon joskus laihduttaessa pilkkonut valmiiks kasviksia jääkaappiin sitä "iltanälkää" varten. jos kalorit sallii, niin kevyttä dippikastiketta kyytipojaks.

joku täällä kirjoitti jokin aika sitten vaihtaneensa herkut näkkäriin. ajattelin kokeilla samaa, ostin erikoisen makuista näkkäriä kaappiin.

itse oon aloittanut ensin vähentämällä herkkujen määrää. ennen saatoin vetää kokonaisen karkkipussin illalla lasten käytyä nukkumaan. ostin pieniä karkkirasioita, sellaisen saa ihan luvalla syödä kokonaan, ja kun karkit ovat kovia / sitkeitä, kestää kauan aikaa. tai suklaapatukan voi leikellä ihan pienen pieniksi palasiksi ja mutustella niitä hitaasti ison teemukillisen kera. myslipatukat on tietty terveellisempiä, mut niitä ei voi leikellä pieniksi palasiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa. En ole laihiksella, mutta kevyttä on.