Valittaako teidän miehet jos joutuvat joskus viemään lapsia harrastuksiin?
Kommentit (16)
vaikkaa kuskaa minun teini-ikäisiä lapsiani. Yhteiset ovat vielä liian pieniä harrastamaan.
se tekee joka ehtii ja tämä äiti on lentoemäntä ja paljon poissa, silloin paikallla on isä joka vie. Kun taas äidillä vapaita, isä paiskii hommia ja äiti vie..;-)
Aina kun ei vaan jaksaisi töiden jälkeen sinkoilla pingispallon lailla ja joskus näin vaan menee.
nim. joulujuhlia odotellessa
Ei valita, ei JOUDU viemään eikä JOSKUS vaan ihan säännöllisesti.
Valehtelisin jos väittäisin ettei esim näin pe-iltaisin ketuta lähteä kuskaamaan tai huomenna koko päivä turnauksessa klo7.30 lähtien mutta kun lapsia ollaan yhdessä tehty niin vuoroittain kuskataan.
Aina vaan ei huvita
Nyt meillä on auto joten ei ole valittamista. ennen mies polki lapset pyörällään harrastuksiin. silloin valitti.
Onneksi on nykyään auto ei tarvitse valittaa. Senkun istuu ja polkee kaasua. Ennen piti keskellä talvea lähteä potkukelkalla harrastuksiin... huh
Meillä mä olen se joka välillä narisee asiasta. Joskus ei vaan jaksais. Eikä meillä edes mitään kauheeta harrastusrumpaa ole. Poika käy 2 kertaa viikossa harrastamassa tunnin kerrallaan ja tyttö hoitaa jo harrastusmatkansa itse. Meillä molemmilla on omat autot, joten sen asian takia ei tartte vaivata päätä.
Meillä mä olen se joka välillä narisee asiasta. Joskus ei vaan jaksais. Eikä meillä edes mitään kauheeta harrastusrumpaa ole. Poika käy 2 kertaa viikossa harrastamassa tunnin kerrallaan ja tyttö hoitaa jo harrastusmatkansa itse. Meillä molemmilla on omat autot, joten sen asian takia ei tartte vaivata päätä.
Mä käyn myös töissä, välillä väsyttää jopa hypätä siihen autoon. Ootsä joku ihmenainen joka ei ikinä ole väsynyt.
että jaksaminen olisi helpompaa. Ajattele monia autottomia jotka joutuvat viemään lapsena pyörillä.
"et jaksais??? autolla ei väsy lihakset eikä ota kunnonpäälle"
toinen jota ei aina huvittaisi/ jaksaisi
Joko olette lihavia tai syötte huonosti. Verensokerin pitäisi olla kokoajan sopivana että jaksaa. Eihän autoilu rasita ketään, ainoastaan luontoa.
Potkun perseelle ansaitsisitte laiskimukset :D
se tekee joka ehtii ja tämä äiti on lentoemäntä ja paljon poissa, silloin paikallla on isä joka vie. Kun taas äidillä vapaita, isä paiskii hommia ja äiti vie..;-)