Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miten saatte imuroitua kun vauva konttaa?

Vierailija
06.11.2009 |

Miten saatte imuroitua konttaavan vauvan kanssa? Pureskelee johtoja? Entä miten pystytte tekemään kaikki kotityöt kun vauva on sillä aikaa pahanteossa? Jättääkö joku pinnasänkyyn siksi aikaa että käy suihkussa? Vauvani konttaa jo ja huutaa jos laittaa pinnasänkyyn lelujen kanssa, haluaa sieltä pois. En pääse esim. suihkuun tai tekemään kaikkia kotitöitä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös ihan saa kontata perässä minkä kerkeää. meillä sänkyä käytetään vain nukkumiseen.

Vierailija
2/10 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten siitä tulee se "paha paikka", jossa ei todellakaan haluta nukkua. laita vaikka matkasänkyyn jos sellainen on. Mutta ei meillä ole ollut ikinä mitään ongelmaa imuroimisen kanssa. Vauva vaan lattialle ja sitten minä imuroin ja lapsi katselee. jos syö johtoa niin kiellät tietty ja ota johdon pois suusta, kyllä se oppii että se on kiellettyä.

suihkuun menet vasta kun lapsi nukkuu tai on jonkun toisen hoivissa, tai otat mukaan suihkun lattialle konttaamaan, puhdistuuhan se lapsikin siinä samalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten yleensäkkään pystyn olemaan ja elämään kun on lapsia???

Vierailija
4/10 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkuun lapsi mukaan.

Vierailija
5/10 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotityöt jäi vähän niin ja näin tuossa vaiheessa. Imuroin joskus vauva kainalossa, mutta ei niin kovin isosti jaksa imuroida.

Vierailija
6/10 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"pahanteossa " ole. Liinaan, jos suostuu. Jos ei suostu niin joku puukapusta käteen niin johan on mielenkiintoa. Suihkussa kävin niin että vauva oli sitterissä, myöhemmin syöttötuolissa ja vuoden vanhasta jätin huoneeseensa leikkimään. En mä siellä suihkussa silloin asunut.

Kyllä mä aina olen kotityöt saanut tehtyä vauvan hereilläoloaikana, käytä omaa järkeä ja luovuutta niin kyllä sä keksit.

Vierailija
7/10 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

liinan kanssa voidaan ulkoilla ja hoitaa vastasyntynyttä esim. koliikkuvauvaa.

Vierailija
8/10 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otin välillä näissä viereen mukaan, kun menin suihkuun

Vierailija
9/10 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva oli sitterissä tai isompana syöttötuolissa siin lähellä. Minä sitten peseytymisen lomassa viihdytin laulamalla, tanssimalla, pelleilemällä jos alkoi kitisemään.

Tää on tätä äidin elämää

Vierailija
10/10 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

konttaava vauva on onneksi hurjan kiinnostunut imurista, mutta samalla pelkää vähän, muttei liikaa. Joten vauva tulee imurin perässä ja tuijottaa. Niitä harvoja hetkiä, kun ei ole riehumassa missään. Vähän aika sitten imurista tuli aina sellainen parku, että jätin imuroinnin suosiolla miehelle.

Suihkussa käyn yleensä, kun mies on kotona. Joskus vauva on sen aikaa syöttötuolissa valjaissa. Meillä vauva on niin levoton nukkuja, etten viitsi mennä päiväunien aikaan, kun usein herää kesken unien kuitenkin.

Pyykinripustus onnistuu tällä hetkellä, sillä vauva on niin kiinnostunut pesukoneesta, että sitä vasten seisominen ja pyykkien repiminen rummusta yleensä onneksi riittää viihdytykseksi.

Enkä tee kaikkia kotitöitä. Mies tekee varsinkin sellaisia, joita on vaikea keskeyttää kuten ruoanlaitto. Vielä pari viikkoa sitten vauva oli koko ajan tekemässä jotain, jossa piti vahtia vieressä. Silloin vain tein vähemmän ja jonkin verran vauva sylissä.