Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi nämä kerjäläiset eivät mennyt marjastamaan kesällä ???

Vierailija
05.11.2009 |

Luin juttua thaimaalaisista, jotka matkustivat maapallon toiselta puolelta tänne ja maksoivat majoituksesta, lentolipuista, välityspalkkion ja tienasivat kivasti.

Minkä takia nämä kerjäläiset tulevat esim Romaniasta, asuvat hylätyillä alueilla ja kerjäävät. Samalla vaivalla olis voinut ajaa sen n 1000 km ylöspäin ja jokainen olis voinut tienata pari tonnia rahaa. Siitä olis voinut lähettää kotimaahankin asti.

Meidän asematunnellissa on varmaan yli puoli vuotta ollut sama kerjäläinen joka kerta kun ohi menen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että tuo sakki on allerginen rehelliselle työlle

Vierailija
2/6 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

1000€ siitä että on aamusta iltaan metsässä selkä kipeänä nälissään ja kylmissään.

onhan se heille iso raha, mutta lunta tuli jo kun olisi pitänyt kerätä

tietääkö he marjan poiminnasta? eivät varmaan.

ihan tarpeeseen kerjäävät, ruokaa lapsille.

mutta se mietityttää missä asuvat kallista suomessa ja mistä rahat lentolippuihin? mulla ei työssäkäyvänä ole varaa matkustaa bulgariaan.

fst5, tuli pari pv sitten dokumentti oliko se anastasia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalauta kun pistää vihaksi että niitä edes siedetään! Jos suomalainen perusjuoppo menee ostoskeskukseen, hänet heitetään alle minuutissa ulos. Kukaan ei kuitenkaan sano mitään romaanille, joka kököttää liikkeen edessä päivästä ja kuukaudesta toiseen, kerjäten rahaa (ja ärsyttämällä 80% ohikulkijoista). Voivoi kun ne köyhät tulivat lainarahoilla Suomeen ja nyt kukaan ei auta..! PITÄÄKÖ OTTAA LAINAA JOSSEI SAA ITSEÄÄN RUOKITTUA EDES KOTIMAASSA?? Ihan sama kuin sossu maksaisi meidän kaikkien pikavipit; tuli vähän elettyä varojensa yli mutta eipä haittaa!

Tiedän että kyseessä on järjestäytynyt rikollisuus, tästähän on tiedotettukin. Aina vaan löytyy joku MUMMO, joka "hyvää hyvyyttään" antaa ne tarvittavat eurot kerjäläiselle jotta tämän ei ihan vielä tarvitse maasta poistua. Kuinka tyhmiä ihmiset oikein ovat??

Itiksessä ja keskustassa kerjää usein sellainen, jolta on jalka amputoitu. Olen pahoillani hänen puolestaan mutta samalla olen sitä mieltä että puuttuva jäsen ei ole mikään syy kerjätä.

Vierailija
4/6 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

1000€ siitä että on aamusta iltaan metsässä selkä kipeänä nälissään ja kylmissään.

onhan se heille iso raha, mutta lunta tuli jo kun olisi pitänyt kerätä

tietääkö he marjan poiminnasta? eivät varmaan.

ihan tarpeeseen kerjäävät, ruokaa lapsille.

mutta se mietityttää missä asuvat kallista suomessa ja mistä rahat lentolippuihin? mulla ei työssäkäyvänä ole varaa matkustaa bulgariaan.

fst5, tuli pari pv sitten dokumentti oliko se anastasia.

ne sentään tulee lämpimästä ja pärjäävät.

Laiskoja on, siksi ei mene.

Miten ne muka osaa tulla Suomeen, kyllä marjabusiness tiedetään, mutta ei halua tehdä mitään.

Vierailija
5/6 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin juttua thaimaalaisista, jotka matkustivat maapallon toiselta puolelta tänne ja maksoivat majoituksesta, lentolipuista, välityspalkkion ja tienasivat kivasti.

Minkä takia nämä kerjäläiset tulevat esim Romaniasta, asuvat hylätyillä alueilla ja kerjäävät. Samalla vaivalla olis voinut ajaa sen n 1000 km ylöspäin ja jokainen olis voinut tienata pari tonnia rahaa. Siitä olis voinut lähettää kotimaahankin asti.

Meidän asematunnellissa on varmaan yli puoli vuotta ollut sama kerjäläinen joka kerta kun ohi menen.

Vierailija
6/6 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos saa kerta istumalla ja varastamalla... Siis mä en siedä niitä kerjäläisiä. tuli viikonloppuna ravintolaan sisälle kerjäämään, ovat niin törkeitä. saivat aika nopeasti lähtöpassit