Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos tiedätte jonkun miehen pettävän,

Vierailija
05.11.2009 |

niin älkää menkö missään tapauksessa kertomaan siitä vaimolle!!!! Se on niin väärin!! Antakaa aikuisten ihmisten sopia omat välinsä.

Meillä on nimittäin niin, että koska repesin synnytyksessä niin pahasti ja muutenkin ei tehnyt mieli seksiä lainkaan, mies oli toisen naisen kanssa kaksi kertaa. Musta se oli siinä tilanteessa okei ja asia on minun sekä mieheni välillä on käsitelty ja unohdettu.

Mutta muut ei ole! Taas tänään sain muka ystävältäni postia, kuinka oli muka nähnyt mieheni jonkun toisen kanssa. Tämä ei pidä paikkaansa, mutta siltikin kaikki jaksavat aina kytätä miestäni ja hänen menojaan. Se on niin raivostuttavaa!!

Olen sanonut kaikille, että **** oli lupa mennä ja asia on ok. Ei vaan tunnu menevän jakeluun.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävänne eivät ehkä tiedä sopimuksestanne ja kertovat siksi. Olen ihan varma että takana on hyvää tahtoa sinua kohtaan.

Minulle kerrottiin aikoinaan (pitkään jatkuneesta) exän uskottomuudesta - olimme silloin juuri eronneet - ja olin siitä kiitollinen. Kun sain tietää miten ystäväni mies vedätti häntä, taistelin pitkään itseni kanssa kertoako vai ei. Siinä tlanteessa päätin olla hiljaa. Kun ystäväni sitten sai tietää miehen tekosista tuin ja lohdutin häntä parhaan taitoni mukaan.

Mitään yhtä oikeaa toimintatapaa ei ole olemassa.

Vierailija
2/6 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kullakin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos toinen ei ole tietoinen siitä mitä heidän välillään on tapahtunut..?!

Vierailija
4/6 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olisin petetty ja ystäväni sen tietäisi, niin toivoisin, että kertoisi sen minulle. Monestihan on niin, että se vaimo saa tietää viimeisenä ja tuntee tulleensa kaikkien niiden pettämäksi, jotka tiesivät, mutteivät kertoneet. Hankala tilanne. Itse myös kertoisin ystävälleni, jos tietäisin hänen puolisonsa pettävän - silläkin uhalla, että ystävä suuttuu minulle ja ystävyys päättyy, koska muuten tuntisin pettäväni ystäväni luottamuksen ja ystävyys saattaisi päättyä joka tapauksessa.

Vierailija
5/6 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. ne naiset jotka saivat pettämisen seurauksena sukupuolitaudin olisivat takuulla tahtoneet tietää ajoissa!

Samoin ne naiset, jotka erehtyivät tekemään lapsia pettäjän kanssa ja tulivat sitten raskausaikana hylätyiksi, hekin olisivat varmasti tahtoneet tietää ajoissa!

Ja ne jotka luottavaisina menevät naimisiin/ottavat isot lainat/perustavat perheen/tekevät muita sitoumuksia, ja saavat sitten joskus myöhemmin tietää miehen petollisuudesta. Uskon (ja kokemuksesta myös tiedän), että ne naiset olisivat takuulla tahtoneet että joku olisi kertonut ja varoittanut ajoissa, ennenkuin nainen on kaulaansa myöten paskassa miehen takia!!!

Pelkurit ja pettäjät eivät kerro, rehellinen ihminen antaa petetyllekin mahdollisuuden päättää omasta elämästään!

Vierailija
6/6 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. ne naiset jotka saivat pettämisen seurauksena sukupuolitaudin olisivat takuulla tahtoneet tietää ajoissa! Samoin ne naiset, jotka erehtyivät tekemään lapsia pettäjän kanssa ja tulivat sitten raskausaikana hylätyiksi, hekin olisivat varmasti tahtoneet tietää ajoissa! Ja ne jotka luottavaisina menevät naimisiin/ottavat isot lainat/perustavat perheen/tekevät muita sitoumuksia, ja saavat sitten joskus myöhemmin tietää miehen petollisuudesta. Uskon (ja kokemuksesta myös tiedän), että ne naiset olisivat takuulla tahtoneet että joku olisi kertonut ja varoittanut ajoissa, ennenkuin nainen on kaulaansa myöten paskassa miehen takia!!! Pelkurit ja pettäjät eivät kerro, rehellinen ihminen antaa petetyllekin mahdollisuuden päättää omasta elämästään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän