Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

menisi hammaslääkäriin tuo Niina unelmien poikamies ohjelmasta

Vierailija
04.11.2009 |

muuten olisi ihan nätti, mutta ne hampaat hyh.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Jeesus että Suomalaiset on tyhmiä. Mikä myötähäpeän määrä. Täällä sitä arvostellaan toisten hampaita ja itse ei osata edes kirjoittaa nimiä oikein.

Vierailija
2/13 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Jeesus että Suomalaiset on tyhmiä. Mikä myötähäpeän määrä. Täällä sitä arvostellaan toisten hampaita ja itse ei osata edes kirjoittaa nimiä oikein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei ole kovin pehmeä, jos kauniisti sanotaan. Hampaat tosiaan pistävät silmään.

Vierailija
4/13 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalainen kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella. ;)

Vierailija
5/13 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon aina luullu et äideillä ei oo sitä kuuluisaa omaa aikaa kiireiden takia. mut näköjään niin ei ole. helpotus! tällaseen mitättömään paskanjauhamiseenkin löytyy näköjään aikaa.

Kattokaa peiliin, tuskin itsekään olette mitenkään kummosia, tai äänenne helisevät korvissa! :D miten joku alentuu tällaseen!

Vierailija
6/13 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
7/13 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä olla mitkään jenkkilaminaatit, mutta olisi edes hampaat suorassa ja paikoillaan niin olisi parempi.

Ap

Vierailija
8/13 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea narisija. :/

Vierailija
9/13 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kärsin samasta ongelmasta. Sen korjaaminen ei valitettavasti hoidu hammaslääkärillä vaan on vaativa kirurginen toimenpide jossa alaleuka "irrotetaan" entiseltä paikaltaan ja siirretään eteenpäin. En ollenkaan ihmettele että ei ole moiseen ryhtynyt. Hirveän suvaitsematonta ja törkeää tämä ulkonäön arvostelu täällä, todellakin haluaisin nähdä kasvosi ap.

Vierailija
10/13 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvostella ulkonäköä tuollalailla,varsinkaan kun minusta siinä ei ole mitään,että näyttää "tavalliselta",kaikilla ei minusta tule todellakaan olla sitä kamalaa hollywoodhymyä jossa ei ole enää ollenkaan "omaa ilmettä"

Vierailija
11/13 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei uskalla mennä.

Vierailija
12/13 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinmpa kukaan voi tv-kuvan perusteella sanoa pitäisikö Niina leuka leikata voi ei. Tosi asia on, ettei Niina hampaat ole mitenkään kauniit... mutta ehkäpä se ei häntä haittaa. Itse olen pitänyt hammasrautoja puolisen vuotta. Kyllä oikomishoito onnistuu myös aikuisiällä eikä välttämättä vaadi mitään leikkauksia.

Vierailija
13/13 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks mulla ei ole =D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän