avioituminen
Kuinka pitkään olisit valmis odottamaan kihloista naimisiin menoon?
Voisitko odottaa jopa vuosia, ja jos niin miksi?
Kommentit (8)
t: onnellisesti naimisissa nyt 7 vuotta, toisen kanssa
Kuinka pitkään olisit valmis odottamaan kihloista naimisiin menoon?
Voisitko odottaa jopa vuosia, ja jos niin miksi?
muuten pitäisin kihlausta vain sellaisena "no me nyt haluttiin näyttää, että meidän suhde ei ookaan ihan tavisseukkaa".
Jos olisi tosi huono rahatilanne, niin sitten maistraattihäät.
Eikä osoita muille että seurustelevat hieman vakavammin kuin muut ja ovat kihloissa ikuisuuden odottaen avoparilain paranemista...
Minä odottaisin max pari vuotta (olin aikanaan vuoden kihloissa ennen häitä)
ja elokuussa menimme naimisiin.Siis samana vuonna toki. En kannata pitkiä kihloja. Olen sitä mieltä, että kun kosinta tapahtuu niin samoilla tulilla päätetään hääpäivä.
liki 9 vuotta, sitten pidettiin häät. Ei ollut kiire.
kihloihin haluttiin mennä aikoinaan siksi että mennään joskus myös naimisiinkin mutta 6 vuotta siinä vierähti ennenkuin saatiin se aikaiseksi ;) heitetään aina herjaa ettei haluttu ottaa sikaa säkissä, siksi pitkä kihlaus mutta oikeasti se vain unohtui eikä naimisiinmeno tuntunut ajankohtaiselta ennen esikoisen syntymää.
kihlaushan on nykyajan "kevytavioliitto", jotkut menevät kihloihin kun haluavat sitoutua toisiinsa mutta eivät edes aiokaan mennä naimisiin. eräs kaverini on tehnyt juuri näin, hänellä on miehensä kanssa 3 lasta ja kihloissa ovat olleet vuosikausia mutta eivät aio ikinä mennä naimisiin.
syynä pirun kireä taloudellinen tilanne (tai miehen avioliittoallergia, miten sen nyt halua tulkita) ;)